Hun probleemquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hebben meer mensen last van vandaag
Heeft danny geen censuur scriptje die die kan draaien?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze hele reeks zou in spoilers moeten staan..
Het zou wel moeten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft danny geen censuur scriptje die die kan draaien?
Opvreten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
Huuuh, ik zit mezelf helemaal op te vreten en jullie zorgen ook niet voor genoeg afleiding
Waarvoor?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
Huuuh, ik zit mezelf helemaal op te vreten en jullie zorgen ook niet voor genoeg afleiding
Shoppen voor nieuwe bh'squote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
Slaap lekker Samzz.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
Ja, afsluiten nog even tv kijken en slapen![]()
pff, en ik maak al allemaal insinuatiesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
Slaap lekker blonde deerne!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
Niet genoeg blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pff, en ik maak al allemaal insinuaties
Mag ik trouwens ook een hapje?
Tot op de volgende kastquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
wat wil je weten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
is het echt niemand van jullie geweest?! Ik wil het wetuuuuuuuhhhhh!!!!!
Niet bewust iig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik was hetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik vond Ang3l lekker maken al genoegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Van wie die kaart komt die ik gister kreeg!
Blijkbaar ben je niet de enige met een buurvrouw die kaarten kan schrijven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Een rotschop kun je krijgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pff, en ik maak al allemaal insinuaties
Mag ik trouwens ook een hapje?
Nee, maar ik heb wel een bedtijd waar ik me aan wilde houdenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je zit toch niet op een camping waar om 22:00 het water eraf gaat
Wil ik eerst proeven, moet wel weten of dat t waard isquote:
Gewoon een hap nemenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil ik eerst proeven, moet wel weten of dat t waard is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |