De ene helft van de medische wereld vindt dat dit vanzelf overgaat, niets aan doen dus. De andere helft vindt dat idioot, en wil meteen behandelen met heftige antibiotica. Ik weet niet aan welke kant ik sta. Donderdag gesprek met huisarts.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godver, dat is kut zeg. En nu?
oei, iets wat goed te behandelen is?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:47 schreef L-E het volgende:
Nieuws aan het Peuterfront: meneer heeft dus wél een parasiet in zijn darmen.
Dat je lomp bent.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus? Weet niet eens meer wat ik stuurde
ohjaquote:
Ja dat is rot zeg, al die meningen enzo. Hoop dat je er snel uit bent en eenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:49 schreef L-E het volgende:
[..]
De ene helft van de medische wereld vindt dat dit vanzelf overgaat, niets aan doen dus. De andere helft vindt dat idioot, en wil meteen behandelen met heftige antibiotica. Ik weet niet aan welke kant ik sta. Donderdag gesprek met huisarts.
Geen idee nog. De 'dientamoebe fragilis' is het, wie kent 'm niet!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oei, iets wat goed te behandelen is?
Het ging over een lelijke moeder, toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohjamaar dat is bizar, dat was een reactie in een langer gesprek
oohja, uiteraard. Daar weet iedereen toch alles van?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee nog. De 'dientamoebe fragilis' is het, wie kent 'm niet!
Je hoeft t niet te herhalen, was niet zo liefquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Het ging over een lelijke moeder, toch?
Ik noem toch geen namen, muts.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hoeft t niet te herhalen, was niet zo liefmaar dat ja.
*checkt* Geen muts hierquote:
En muts is niet onaardig?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Je zal mij niet snel iets onaardigs zien zeggen hier.
Ja ik ook, maar hij draait niet in Doetinchem, dus heb nog anderhalve week om em hier in Utrecht of omgeving te zien. Alleen wil niemand die ik ken er met me heenquote:
Graagquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar hij draait niet in Doetinchem, dus heb nog anderhalve week om em hier in Utrecht of omgeving te zien. Alleen wil niemand die ik ken er met me heen![]()
Gaan wij?
quote:
Vanuit Utrecht vind ik t geen probleem om ergens anders heen te gaan, vanuit Doetinchem is t lastiger, dan moet ik al snel een auto regelen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Graag, maar als dat binnen nu en anderhalve week moet wordt het lastig..
Waar ligt Doetinchem?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanuit Utrecht vind ik t geen probleem om ergens anders heen te gaan, vanuit Doetinchem is t lastiger, dan moet ik al snel een auto regelen.
Achterhoek, 20-25min voorbij Arnhem met de auto en 45min met de treinquote:
End weg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achterhoek, 20-25min voorbij Arnhem met de auto en 45min met de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |