Nogal jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:38 schreef twentemeisje het volgende:
Ze hadden het 30% afgeprijsd, maar wij wilden daar meer vanaf. Come on, voor een showroom-model kan er toch wel wat meer af!
Zit het bij je in de buurt die winkel?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef twentemeisje het volgende:
Psies, kunststof rotan toch? Daar hebben we ook wel iets leuks in gezien, maar dat non-wood was veel stoerder...
Ik heb me trouwens een gave set (tafel plus stoelen) van Hartman gezien. We hebben gelukkig al want anders werden we blut!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef twentemeisje het volgende:
Km of 25... ga je mee onderhandelen?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:41 schreef twentemeisje het volgende:
!
Maandag wordt de hot-tub bezorgd.
Thnx!quote:
quote:
Het lijkt mij ook wel wat. Ze hebben ons gisteren verteld dat je het in de winter niet zo buiten moet laten staan. Wel afdekken of droog wegzetten. Kunststof (want dat is het) verhard namelijk... Wij zouden 'm volgens die verkoper dan wel in de veranda kunnen zetten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:26 schreef Cyan het volgende:
Wat een mooie ligstoel! Wij hebben volgens mij een tuinset met non wood of hoe ze het dan ook noemen.
Het ziet eruit als hout en het voelt als glad hout aan maar het is geen hout.
Moet ideaal zijn want het zou UV bestendig zijn en onderhoudsarm en je zou de tuinset het hele jaar buiten kunnen laten staan.
We hebben hier nu al weer twee jaar een Boeda hangen van de Action. Nog geen vijf euries. Maar hij blijft tot mijn verbazing mooi.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:01 schreef twentemeisje het volgende:
De muur is klaarrrrrrrrr!
[ afbeelding ]
De vraag is nu: klimplant of canvasdoek?
Daarom eet ie de muur op. Hij eet zich gewoon naar binnen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:21 schreef Claudia_x het volgende:
Eet klimop je muur echt op? Tegen de muur van het huis waarin ik ben opgegroeid hadden we een heel grote klimop en daar heb ik dat nooit bij gemerkt. Wel groeide de klimop op een bepaald moment de slaapkamer van mijn ouders in. Ik houd zelf wel van dat woekeren, al trek ik de grens bij m'n slaapkamer.
Mwah, dat is wel heel drastisch omschreven.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Daarom eet ie de muur op. Hij eet zich gewoon naar binnen.![]()
Klimop zet zich zo vast dat het een pokkenwerk is om het te verwijderen en als je pech hebt trek je stukjes muur en voeg mee.
en giftigquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Blauwe Regen zou prachtig staan in deze tuin!!!
(geeft wel wat troep van afvallende bloemetjes/blaadjes)..
Oh serieus? Dat wist ik niet!quote:
Dan zal je meneer dat ook wel weten, maar ik ben op zoek gegaan naar bloeiende groenblijvende klimplanten en die zijn er ook. Zijn wel in de minderheid. Maar dan heb je zomer en winter plezier van je muur.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:24 schreef twentemeisje het volgende:
....
Gelukkig heb ik een meneer die biologie heeft gestudeerd en met name gek is op plantjes, hij let dus op de giftigheid want ik ben een n00b wat dat aangaat.
....
Hij komt ook van mijn Mr hoor, die heb ik even tijdens het fietsen gister uitleg laten geven.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:58 schreef twentemeisje het volgende:
Goeie tip Ml, ik speel 'm door aan mijn secondant!
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
Heel gaaf, TM!
Ik las ergens anders dat jullie een gietvloer hebben overwogen maar ervan af hebben gezien omdat de gietvloer bij vrienden verkleurde. Weet je ook hoe dat precies zit? Ik lees online namelijk dat er gietvloeren zijn die kleurvast zijn.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
Dank je!
Het wordt er niet makkelijker op.
Keuzes keuzes keuzes! Lastig he? Bedenk je maar (en dat weet je ongetwijfeld ook zelfquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
Dank je!
Het wordt er niet makkelijker op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |