Nee, maar dat zijn ook andere blauwe vingers dan jouw blauwe vingerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik woon helegaar niet in Zwolle
Ik hoorde inderdaad vandaag dat zijn gezondheid ver achteruit aan het gaan was.quote:
Marijkequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MuckieDie kip klonk heerlijk
![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar heel lang zal het toch niet meer duren met die ouwe. T is ook best een schok, als drie dagen voor Valentijn ineens blijkt dat iedereen een hekel aan je heeft he
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, kom maar, zal ik je vinger even koelen?
whehehehequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar heel lang zal het toch niet meer duren met die ouwe. T is ook best een schok, als drie dagen voor Valentijn ineens blijkt dat iedereen een hekel aan je heeft he
Zijn hart brakquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Komt goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
aan vakantie toe en niet zo'n beetje ook...
Nog 3 dagen
Dan baal je wel als je veel kaartjes verwachtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Gek he?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:25 schreef Symphonic het volgende:
De pleuris is overal zo'n beetje uitgebroken in het midden-ossten nu
Wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
aan vakantie toe en niet zo'n beetje ook...
Nog 3 dagen
quote:
OOk lekker, Hier nog steeds Black Sabbathquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
En toen was het Kings Of Leon tijd
Dat was ook niet te verwachtenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:25 schreef Symphonic het volgende:
De pleuris is overal zo'n beetje uitgebroken in het midden-ossten nu
Ik zal mijn MI dat ik nu ineens krijg maar niet hier neerzetten... iets met intensief vingergebruik en een opwindende manier om theewater te krijgenquote:
Waartegen?quote:
Het volk keerde zich tegen hem en zijn hart brakquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het volk keerde zich tegen hem en zijn hart brak
Aanvankelijk deed de verzekering nogal moeilijk
oeh Iron Manquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OOk lekker, Hier nog steeds Black Sabbath
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |