Vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat iemand met zoiets zou komenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:58 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
De Duitsers hebben geleerd van hun verleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben professioneel Nazi-jager.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:04 schreef smallesjaak het volgende:
Zit je nu de hele dag door Duitsland te kijken met streetview?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:14 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Ik ben professioneel Nazi-jager.![]()
Jouw huis staat er vast ook op. Is die al afgeschermd dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:21 schreef BasEnAad het volgende:
Gek he, als mensen ongevraagd je huis op internet pleuren
ik vind het geil wanneer mensen toekijken hoe rex mijn ballen afliktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:23 schreef MASD het volgende:
Privacy.Naakt door je huis kunnen lopen terwijl je pindakaas op je tepels smeert en je je hond het eraf laat likken, zonder dat iemand mee kan kijken
.
Het is niet aan anderen om te bepalen of mijn huis op internet komt. Of mijn huis er daadwerkelijk op staat is niet relevant.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:23 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Jouw huis staat er vast ook op. Is die al afgeschermd dan?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik vind het geil wanneer mensen toekijken hoe rex mijn ballen aflikt
Dat is Rex niet maar wel geile hond verderquote:
Dat is juist relevant want jij kan alleen bepalen of jij je huis er wel of niet af wilt hebben. Dat je huis op internet staat is dus bijna een feit aangezien vrijwel geheel Nederland op Street view staat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is niet aan anderen om te bepalen of mijn huis op internet komt. Of mijn huis er daadwerkelijk op staat is niet relevant.
Je vergeet deze:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:51 schreef Schalks. het volgende:
Nederlanders en hun gebrek aan privacy
Ik vind het een slechte zaak dat een bedrijf of overheid stelselmatig ieder huis op internet zet. Als ik mn huis op internet wil zetten, dan neem ik dat iniatief wel. Dit is de omgekeerde wereld.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:51 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Dat is juist relevant want jij kan alleen bepalen of jij je huis er wel of niet af wilt hebben. Dat je huis op internet staat is dus bijna een feit aangezien vrijwel geheel Nederland op Street view staat.
Wake up dude. We leven al tijden in een omgekeerde wereld.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind het een slechte zaak dat een bedrijf of overheid stelselmatig ieder huis op internet zet. Als ik mn huis op internet wil zetten, dan neem ik dat iniatief wel. Dit is de omgekeerde wereld.
Op bepaalde vlakken wel, ik vind het geen goede ontwikkeling.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Wake up dude. We leven al tijden in een omgekeerde wereld.
Jij hebt net als je huis geen enkel recht op privacy.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Op bepaalde vlakken wel, ik vind het geen goede ontwikkeling.
De Duitsers hebben altijd gelijk, sommige Oostenrijkers ook.quote:
De privacy van mensen is is wel beschermd door wetten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:59 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Jij hebt net als je huis geen enkel recht op privacy.
Haha inderdaad, ze denken terug aan hitler tijd, ik zal ook niet willen dat mijn gegevens qua ziekten en wat mankementen ik zal hebben in een computer hebben willen staan!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:57 schreef Albertson het volgende:
Wat een kutklacht. Ik zou die drang naar privacy juist prijzen als ik jou was. Misschien zou iedereen maar eens wat beter naar die duisters moeten gaan kijken, want die begrijpen hoe het zit.
In die ''hitler tijd'' hadden mensen veel minder privacy dan ze nu hebben hoor -.-quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:53 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
[..]
Haha inderdaad, ze denken terug aan hitler tijd, ik zal ook niet willen dat mijn gegevens qua ziekten en wat mankementen ik zal hebben in een computer hebben willen staan!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:23 schreef MASD het volgende:
Privacy.Naakt door je huis kunnen lopen terwijl je pindakaas op je tepels smeert en je je hond het eraf laat likken, zonder dat iemand mee kan kijken
.
Jij bent onverschillig, en mensen als jij verzieken de samenleving...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:54 schreef Knowledge_seeker het volgende:
In geen enkel land zie je op Google street view in woonwijken zoveel verwijderde foto's als in Duitsland. Zie bijvoorbeeld deze wijk:
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,345.67,,0,3.54
In Nederland zie je dit vrijwel nergens. De klacht lijkt mij duidelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |