Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]sorry wil jij er ook eentje dan?
Ik houd die van mij wel ik vind hem nog steeds erg leukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eej Tijn
ja weer eens wat anders he
*zet grote koekjespot vlug weg*quote:
Maakt pak Bastogne koeken open en gaat die op de bank op zitten vretenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stom Yip, stom!
Nee dankje, ik hoef geen koekje
Om half 9 's avonds? Doe mij maar een borrel!quote:
ja dag, morgen weer vroeg opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om half 9 's avonds? Doe mij maar een borrel!
oeh dat klinkt nog lekkerderquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je nog een glaasje over?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eindelijk verstandige woorden. * missbehavin schuift kluts een wodka toe
Irish coffeequote:
Dan zou je ook geen cervelaat bijvoorbeeld meer willen eten. Of tig andere dingen waarvan mensen niet weten hoe het gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
Koffie lust ik niet meer stinds ik weet hoe het gemaakt wordt
*proost*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eindelijk verstandige woorden. * missbehavin schuift kluts een wodka toe
Dat ligt aan hoe erg de dag is geweest Tijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Irish coffeewhiskey met scheutje koffie of was het andersom
Uiteraardquote:
Tnx proostquote:
Ik werk bij een bedrijf dat koffie maaktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan zou je ook geen cervelaat bijvoorbeeld meer willen eten. Of tig andere dingen waarvan mensen niet weten hoe het gemaakt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |