Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]sorry wil jij er ook eentje dan?
Ik houd die van mij wel ik vind hem nog steeds erg leukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eej Tijn
ja weer eens wat anders he
*zet grote koekjespot vlug weg*quote:
Maakt pak Bastogne koeken open en gaat die op de bank op zitten vretenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stom Yip, stom!
Nee dankje, ik hoef geen koekje
Om half 9 's avonds? Doe mij maar een borrel!quote:
ja dag, morgen weer vroeg opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om half 9 's avonds? Doe mij maar een borrel!
oeh dat klinkt nog lekkerderquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je nog een glaasje over?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eindelijk verstandige woorden. * missbehavin schuift kluts een wodka toe
Irish coffeequote:
Dan zou je ook geen cervelaat bijvoorbeeld meer willen eten. Of tig andere dingen waarvan mensen niet weten hoe het gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
Koffie lust ik niet meer stinds ik weet hoe het gemaakt wordt
*proost*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eindelijk verstandige woorden. * missbehavin schuift kluts een wodka toe
Dat ligt aan hoe erg de dag is geweest Tijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Irish coffeewhiskey met scheutje koffie of was het andersom
Uiteraardquote:
Tnx proostquote:
Ik werk bij een bedrijf dat koffie maaktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan zou je ook geen cervelaat bijvoorbeeld meer willen eten. Of tig andere dingen waarvan mensen niet weten hoe het gemaakt wordt.
Ohhh werk jij dáár!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik werk bij een bedrijf dat koffie maakten af en toe drink ik wel eens een kopje
maar echt lekker vind ik het niet.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:39 schreef Kluts het volgende:
Als ik mijn loon heb ga ik een fles amaretto halen die ik in 2 dagen ga leegdrinken.
Skip die koffie dan maar helemaalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe erg de dag is geweest Tijn
Ligt er aan waar daar is?quote:
Weet ik veel, ik weet geen Koffiefabrieken in de buurtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Skip die koffie dan maar helemaal
[..]
Ligt er aan waar daar is?
Dat klinkt ook niet gezelligquote:
Nou én. Ik heb het dubbel en dwars verdiend en drink zelden nog.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das heul niet gezond voor zo'n klein Klutsje
Beetman lust geen amaretto.quote:
Daar zit een centrum vol van die dat zeggenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou én. Ik heb het dubbel en dwars verdiend en drink zelden nog.
Een tijdje terug is het bedrijf waar ik werk op TV geweestquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik weet geen Koffiefabrieken in de buurt
Oh ik dacht dat je het in je uppie ging drinken...quote:
Niet gezienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een tijdje terug is het bedrijf waar ik werk op TV geweestkeuringsdienst van waarden
ik ook nietquote:
Ik kwam niet in beeldquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kwam niet in beelddus je kan gerust kijken
Niiiiiiice, mag ik mee?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Douchen, wie wil er mee?![]()
En nee Tijn, jij niet
Alleen als je warm gaat douchenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Douchen, wie wil er mee?![]()
En nee Tijn, jij niet
Normaal stomend heetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Alleen als je warm gaat douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |