Voor mij nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor de afwas en een massage geven ... is dat prima
quote:
gaat het natuurlijk ook, dat ik daarvoor kilometers moet maken is alleen een bonusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:50 schreef Yuki het volgende:
[..]nice!
Ik dacht alleen even dat het om mij ging
Morgen avond huis eten (mag je aanschuiven) donderdag drinken op de Uithof, vrijdag weet je, t weekend moet kunnen.Daarna ook muv woensdag.quote:
zo creatief ben ik gewoonquote:
Wie ga je sminken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:52 schreef xFriendx het volgende:
Is schminken ook goed of moet ie natural black zijn Engel?
Qquote:
to a nihilist nothing is at least somethingquote:
Jij kunt je creativiteit duidelijk in je nieuwe baan kwijtquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
to a nihilist nothing is at least something
Nee, pittig kereltje in een lastige periode.quote:
Ik moet jou iets leren? Ik dacht dat jij mij nog wel iets kon lerenquote:
Zo was ik echt nooitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, pittig kereltje in een lastige periode.![]()
Het was wel weer een klassieker.. Tijdens het eten afgesproken dat ie om half acht onder de douche zou staan. Ik zou 'm iets van tevoren een keer roepen. Als hij niet op tijd zou douchen zou hij morgen de hele dag geen schermpjes (tv, laptop etc.) hebben. We shook on it!![]()
Tja, tien over half zat ie nog te chatten. En werd boos toen hij erachter kwam dat ik 'm niet ging matsen. Boos!duwen, trekken en om het af te maken een 'oude heks
' erachteraan.
Ghehehequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
gaat het natuurlijk ook, dat ik daarvoor kilometers moet maken is alleen een bonus
Dan morgen. Of na het weekend, denk ik. Ook even afhankelijk van wat Joe van plan is zondagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen avond huis eten (mag je aanschuiven) donderdag drinken op de Uithof, vrijdag weet je, t weekend moet kunnen.Daarna ook muv woensdag.
Leuk hequote:
Nou ja zeg,dat oude had hij gerust weg mogen latenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, pittig kereltje in een lastige periode.![]()
Het was wel weer een klassieker.. Tijdens het eten afgesproken dat ie om half acht onder de douche zou staan. Ik zou 'm iets van tevoren een keer roepen. Als hij niet op tijd zou douchen zou hij morgen de hele dag geen schermpjes (tv, laptop etc.) hebben. We shook on it!![]()
Tja, tien over half zat ie nog te chatten. En werd boos toen hij erachter kwam dat ik 'm niet ging matsen. Boos!duwen, trekken en om het af te maken een 'oude heks
' erachteraan.
10, going on 17quote:
Ik wil ook welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan zie ik je morgen rond een uur of 19:00 oke
TOF
ik bedenk me net dat ie er ook nog een 'lelijke' in had gestoptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nou ja zeg,dat oude had hij gerust weg mogen laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |