Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]sorry wil jij er ook eentje dan?
Ik houd die van mij wel ik vind hem nog steeds erg leukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eej Tijn
ja weer eens wat anders he
*zet grote koekjespot vlug weg*quote:
Maakt pak Bastogne koeken open en gaat die op de bank op zitten vretenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stom Yip, stom!
Nee dankje, ik hoef geen koekje
Om half 9 's avonds? Doe mij maar een borrel!quote:
ja dag, morgen weer vroeg opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om half 9 's avonds? Doe mij maar een borrel!
oeh dat klinkt nog lekkerderquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je nog een glaasje over?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eindelijk verstandige woorden. * missbehavin schuift kluts een wodka toe
Irish coffeequote:
Dan zou je ook geen cervelaat bijvoorbeeld meer willen eten. Of tig andere dingen waarvan mensen niet weten hoe het gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
Koffie lust ik niet meer stinds ik weet hoe het gemaakt wordt
*proost*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eindelijk verstandige woorden. * missbehavin schuift kluts een wodka toe
Dat ligt aan hoe erg de dag is geweest Tijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Irish coffeewhiskey met scheutje koffie of was het andersom
Uiteraardquote:
Tnx proostquote:
Ik werk bij een bedrijf dat koffie maaktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan zou je ook geen cervelaat bijvoorbeeld meer willen eten. Of tig andere dingen waarvan mensen niet weten hoe het gemaakt wordt.
Ohhh werk jij dáár!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik werk bij een bedrijf dat koffie maakten af en toe drink ik wel eens een kopje
maar echt lekker vind ik het niet.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:39 schreef Kluts het volgende:
Als ik mijn loon heb ga ik een fles amaretto halen die ik in 2 dagen ga leegdrinken.
Skip die koffie dan maar helemaalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe erg de dag is geweest Tijn
Ligt er aan waar daar is?quote:
Weet ik veel, ik weet geen Koffiefabrieken in de buurtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Skip die koffie dan maar helemaal
[..]
Ligt er aan waar daar is?
Dat klinkt ook niet gezelligquote:
Nou én. Ik heb het dubbel en dwars verdiend en drink zelden nog.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das heul niet gezond voor zo'n klein Klutsje
Beetman lust geen amaretto.quote:
Daar zit een centrum vol van die dat zeggenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou én. Ik heb het dubbel en dwars verdiend en drink zelden nog.
Een tijdje terug is het bedrijf waar ik werk op TV geweestquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik weet geen Koffiefabrieken in de buurt
Oh ik dacht dat je het in je uppie ging drinken...quote:
Niet gezienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een tijdje terug is het bedrijf waar ik werk op TV geweestkeuringsdienst van waarden
ik ook nietquote:
Ik kwam niet in beeldquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kwam niet in beelddus je kan gerust kijken
Niiiiiiice, mag ik mee?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Douchen, wie wil er mee?![]()
En nee Tijn, jij niet
Alleen als je warm gaat douchenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Douchen, wie wil er mee?![]()
En nee Tijn, jij niet
Normaal stomend heetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Alleen als je warm gaat douchen
ja net heb je het over een koude douchequote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Normaal stomend heet![]()
En néé jongens, we gaan geen open deuren intrappen nu
Ja, dat was een optie, maar niet meer nodig, dus lekker warm/heet en spieren tot rust laten komenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja net heb je het over een koude douche
hoiquote:
Klinkt helemaal niet verkeerdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, dat was een optie, maar niet meer nodig, dus lekker warm/heet en spieren tot rust laten komen
dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef xFriendx het volgende:
Gelukkig is er nog Sopcast, dacht dat Milan-Tottenham wel op tv zou zijn, maar nee
Daaromquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Klinkt helemaal niet verkeerd
Maar maar, ik wil met jofu meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zelfde, alleen iets met geestenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:53 schreef Bartholomeus het volgende:
Hier is de TV aan maar ik kijk niet. Geloof dat het NCIS is
http://tvblik.nl/keuringsdienst-van-waarde/koffie-op-het-werkquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar maar, ik wil met jofu meeDat snap ik, jofu is immers jofuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
ik ga er maar weer es vandoor.. have fun onder de douche hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom![]()
En hier bij pa en ma heeft de douche alle ruimte.. Nouja, iig meer als m'n eigen douche
k zal zo es ff kijken Tijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
http://tvblik.nl/keuringsdienst-van-waarde/koffie-op-het-werk
Bij een van die bedrijven werk ik dus.
Ja heuj! Ja kwam toch mee douchen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik ga er maar weer es vandoor.. have fun onder de douche he
Dat het er nooit van komt ok, maar je vráágt het nieteens!quote:
Leukquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja heuj! Ja kwam toch mee douchen?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leukik heb gelachen tijdens die uitzending
Als ik het nu vraag is het sowieso niet spontaan meer hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat het er nooit van komt ok, maar je vráágt het nieteens!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat snap ik, jofu is immers jofuMja, his lossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, nu is je kans voor vandaag al voorbijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik het nu vraag is het sowieso niet spontaan meer he
pmquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yay!![]()
Wacht, je hebt m'n adres nog niet
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja, his loss![]()
Betekent dat dat ik tweede keus ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Welke aflevering is het? Dan kan ik wel even terugkijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
Goede TT
Wie weet hoe het liedje dat net gezongen werd in Glee heet? Hij is van Tina Turner geloof ik...
Jaa, maar tegen de tijd dat je hier bent ben ik er alweer onder vandaan ben ik bangquote:
Ik welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef xFriendx het volgende:
Ik weet gewoon niet meer wie Carooltje is![]()
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]je hoort nog wel wat ik ervan vond
All talk no play?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Yuki en s95 zijn de nieuwe yuki en barbusse
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik tweede keus ben?Dat zeg ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebruik jij dit topic tegenwoordig alleen nog maar om te vragen hoe liedjes heten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
Goede TT
Wie weet hoe het liedje dat net gezongen werd in Glee heet? Hij is van Tina Turner geloof ik...
Poe, goede vraag... Er is nu een jazz liedje op...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Welke aflevering is het? Dan kan ik wel even terugkijken
Alleen als jij er bentquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gebruik jij dit topic tegenwoordig alleen nog maar om te vragen hoe liedjes heten?
Ja, 1 keer praten over samen douchen maakt het helemaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Yuki en s95 zijn de nieuwe yuki en barbusse
Dan doe ik nu net of ik weg ga.quote:
Ooooeeeeehquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, 1 keer praten over samen douchen maakt het helemaal natuurlijk.
He watquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
je was van de week ook al op/met/naar m aan t slijmen hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zaterdag had ik dr veel meer op,wat van gemerkt?quote:
Dat was met stappen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zaterdag had ik dr veel meer op,wat van gemerkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |