abonnement Unibet Coolblue
pi_92826396
Ik ben op zoek naar een broker om in Australische aandelen te handelen. Het liefst een Nederlands bedrijf maar als die er niet zijn dan waar dan ook als ze nederlanders accepteren. Ik las ergens dat Today's brokers de Australische markt aanbied maar als ik daar een account probeer aan te maken wrodt er alleen gesproken over De Europese, Canadese en Amerikaanse markt.

Als iemand wat weet wordt het gewaardeerd. Voor de nieuwsgierigen, ik heb een paar Australisch-Chinese mijnbouwbedrijven op het oog.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 17:26:06 #2
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_92826661
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_92827094
Ja klopt, maar toen ik mijn account opende kreeg ik een lijstje met welke aandelen ik in wilde handelen en daar stond maar een beperkt lijstje bij. Misschien was die lijst niet volledig. Ik zal mijn account maar eens volledig openen en kijken of het wellicht toch kan.

Dankej alvast.Als mensen nog een andere broker weten zonder 4000 euro minimum houd ik me ook aanbevolen.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 19:43:06 #4
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_92832823
Misschien kan die lijst uitgebreidt worden? Ik zou even emailen of bellen.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:51:12 #5
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_92840644
Je kan ook even kijken of het bedrijf een dubbele notering heeft bijvoorbeeld in de VS.
The more debt, the better
pi_92857097
Beste Pickup52,

Bij Today's Brokers is het mogelijk om in Australische aandelen te handelen. Het eerste lijstje dat jij gezien hebt is inderdaad een beperkt lijstje met een beperkt aantal landen. Als je erbij schrijft op de openingsformulieren dat je ook in Australie wilt handelen dan weet onze Afdeling Acceptatie & Beheer genoeg.

Fijne dag.

Willemijn Welten (Today's Brokers)
  woensdag 16 februari 2011 @ 16:46:02 #7
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_92872557
Ik heb ook een vraag over TB:

http://www.todaysgroep.nl(...)n%20effectenrekening

Geld overmaken ziet er nogal ingewikkeld uit. Ik begrijp dat voordat ik via mijn bank geld overmaak, ik eerst via funds management moet aangeven dat er geld aan zit te komen?
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_93015266
quote:
11s.gif Op woensdag 16 februari 2011 16:46 schreef JimmyJames het volgende:
Geld overmaken ziet er nogal ingewikkeld uit. Ik begrijp dat voordat ik via mijn bank geld overmaak, ik eerst via funds management moet aangeven dat er geld aan zit te komen?
Dat klopt. Je kunt dat tevoren aangeven, maar als je het vergeet dan is dat ook geen ramp. Zolang je bij je storting vanaf de bank maar duidelijk je IB accountnummer aangeeft, dan kunnen ze het makkelijk herkennen.
pi_93015351
Via Saxobank kun je ook in Australie beleggen. Het minimum is daar echter 10.000 euro.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')