quote:Verwachtingen waren natuurlijk wel hoog door al die topics hier op Fok. Het is altijd gevaarlijk om met teveel verwachtingen een film te gaan kijken.
Op woensdag 31 december 2003 08:57 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vond hem tegenvallen
Hey maar die gasten hebben zelfs opgetreden op Freddie Mercury Tribute concert he zit ik me net te bedenken, ben benieuwd of daar nog beelden van zijn
quote:Mockumentary
Op vrijdag 2 januari 2004 18:50 schreef Megalomaniac het volgende:
PRACHTNEPDOCUFILM!!!
quote:Was wel grappig, want iedere artiest had daar een eigen luxe kleedruimte. Maar Spinal Tap had gewoon een met rood/wit lint afgebakend hoekje aan de rand van het podium met een bordje met daarop "Spinal Tap" erbij
Op vrijdag 2 januari 2004 18:50 schreef Megalomaniac het volgende:
Hey maar die gasten hebben zelfs opgetreden op Freddie Mercury Tribute concert he zit ik me net te bedenken, ben benieuwd of daar nog beelden van zijn
Anyway, hij ligt bij de Free Record Shop voor 9,99 euro, misschien een tip voor de mensen die hem nog niet hebben
quote:WTF?
Op maandag 2 februari 2004 17:44 schreef Kamphuys het volgende:
Ik heb eindelijk eens een DVD speler gezien, en ja, hoor, raad eens wat mijn eerste DVD is
Zijn er eigenlijk mensen die ze ECHT goed vinden, ik vind 'The Majesty of Rock' echt best ok, het middenstuk van 'Stonehenge' is eigenlijk enorm vet, jammer dat de rest van het nummer nergens op slaat.
[Dit bericht is gewijzigd door Kamphuys op 02-02-2004 18:04]
quote:gister aangeschaft
Op maandag 2 februari 2004 17:44 schreef Kamphuys het volgende:
Anyway, hij ligt bij de Free Record Shop voor 9,99 euro, misschien een tip voor de mensen die hem nog niet hebben
Ik heb ECHT dubbel gelegen van dat Stonehenge-stukje. Dat dat 18" ding naar beneden komt, en je ze zo ziet kijken.
Daarna zegt ie dat het bijna is vertrapt is door een dwerg! LOL
Wisten jullie trouwens dat die behaarde bassist de stemmen doet van veel Simpsons karakters? Bijvoorbeeld: Montgomery Burns/Waylon Smithers/Ned Flanders/Kent Brockman/Rev. Lovejoy/Principal Skinner/Dr. Hibbert/Rainer Wolfcastle/ en meer...
Ben erg benieuwd, heb onderhand erg veel gelezen over deze film en hij hoort volgens mij in iedere collectie thuis!
[Dit bericht is gewijzigd door Smots op 10-02-2004 13:20]
Bij deze dvd zijn nou eens echt alle extra's subliem! Alle weggesneden scenes zijn achter elkaar gezet (en nou eens niet in belabberde, maar opgelapte kwaliteit) zodat ze eigenlijk een hele andere versie van de film vormen, die echter helemaal niet onderdoet voor de reguliere versie!!
Het commentaar van de bandleden op het extra audiospoor is echt supergrappig. Hier ben je dus vele uren zoet mee..
10 euro? Iedereen die wel eens in een bandje heeft gezeten als een speer naar de winkel!!!
quote:Heu?!?
Op dinsdag 10 februari 2004 15:18 schreef Tokus het volgende:
Jammer dat die Free Record Shop versie zo'n lelijke cover heeft. Die zwarte met het logo is juist erg mooi hierbij.
quote:Er is een nieuwe versie uitgekomen, met Nederlandse ondertitels...die was er tot nu toe nog niet.
Op dinsdag 10 februari 2004 15:33 schreef Smots het volgende:[..]
Heu?!?
Welke versie ligt er dan bij de FRS?
Ik heb de 2-disc importversie uit Engeland thuis en die heeft ook zo'n zwarte voorkant.
quote:ok, maar op freerecordshop hebben die slimmeke's dus gewoon de cover van de Engelse versie neergezet.
Op dinsdag 10 februari 2004 15:38 schreef Mike het volgende:[..]
Er is een nieuwe versie uitgekomen, met Nederlandse ondertitels...die was er tot nu toe nog niet.
quote:en dat is toch ook een 1-disc versie?
Op dinsdag 10 februari 2004 15:38 schreef Mike het volgende:[..]
Er is een nieuwe versie uitgekomen, met Nederlandse ondertitels...die was er tot nu toe nog niet.
ik zag wel dat er toch nog aardig wat extras op stonden.
Blijft een geniale film elke keer weer!
Heb een 10 jaar geleden eens een news-item bij MTV gezien. Spinal Tap hield audities voor een nieuwe drummer. Allerlei bekende drummers kwamen auditeren: Mick Fleetwood, Ronnie Wood, en en nog een hele zooi andere onbekenden en vage lieden uit Star Wars enzo. Best grappig in mijn herrinnering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |