Lekker??quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is gewoon een lekkere hollandse meid, en niet geblondeerd of opgespoten lippen.
moet ik eerlijk wezenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
ToverheksjeVind je het al een beetje leuker?
hoe wil je meer mensen op nummer 1 zetten dan? één favorietje is zat hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet ik eerlijk wezenmoet er echt inkomen, normaal heb ik jou vind ik leuk en jou niet, heb tot nu toe alleen Sofietje op nummer 1 staan.
ach we moeten ze nog allemaal *leren kennen* dus ik haak nog niet af, maar naar huis h9ollen omdat ik bang iets te missen heb ik nog niet......maar wat niet is kan nog komen he
Ow dat heb ik wel al.... erg hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet ik eerlijk wezenmoet er echt inkomen, normaal heb ik jou vind ik leuk en jou niet, heb tot nu toe alleen Sofietje op nummer 1 staan.
ach we moeten ze nog allemaal *leren kennen* dus ik haak nog niet af, maar naar huis h9ollen omdat ik bang iets te missen heb ik nog niet......maar wat niet is kan nog komen he
heb een groot hart, kan best iemand nog bijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:01 schreef Danny het volgende:
[..]
hoe wil je meer mensen op nummer 1 zetten dan? één favorietje is zat hoor
Past niet helemaal bij het beeld dat ik vanmorgen in een filmpje zag toen ze in 3 gaten tegelijk werd genomen, maar wie weet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb een groot hart, kan best iemand nog bijmaar Sofietje blijft nummer 1 denk ik, vind het gewoon een grappig meisje, en ze lijkt me zacht karakter hebben en meer van die dingen, gevoelig ook.
denk om je nachtrustquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat heb ik wel al.... erg he
Ik wilde gisterenavond niet gaan slapen, omdat ik wilde weten hoe Guido toenadering ging zoeken
wilde zn nieuwe shirt showenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:04 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom kleedt Philip zich opeens om?
En dan ook nog eens een korte broek?
En trekt daarom ook gelijk een korte broek aan?quote:
kijk en dat is nu bekrompen gedachte, wat zij doet als beroep lekker zelf weten en ze kan er lekker van leven, maar dat heeft niks met iemands karakter te maken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:04 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Past niet helemaal bij het beeld dat ik vanmorgen in een filmpje zag toen ze in 3 gaten tegelijk werd genomen, maar wie weet.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk om je nachtrusten ik blijf alleen voor jou alles volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |