Ja stomkopquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja sorry, we zouden het geheim houden
Als mijn stufi binnenkomt meteen maar even naar de kapperquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben juist zo blij met roodEn ja hoor, je kunt zeker over straat. Maar jammer dat het niet is wat je wilde..
Je foto doet het niet op mijn mobielquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:35 schreef Lotusss het volgende:
Beetje heel erg rossig... oeps
[ afbeelding ]
Gemistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:35 schreef Lotusss het volgende:
Beetje heel erg rossig... oeps
[ afbeelding ]
Ik ga na het weekendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:52 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga vrijdag naar de kapper, gewoon inkorten die boel.
Leukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Californication, House, 2.5 men en HIMYM. Altijd op dinsdag.
Ik vind het vervelend dat ze niet synchroon lopen. Krijg je na een jaar ineens weer een ouwe episode. Of je hebt een verjaardag.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
LeukIk moet weer even beginnen aan californication, maar HIMYM en 2,5 men ben ik flink bij nu geloof ik. En house kijk ik op tv, dat komt zo vaak
TS.. In dit geval Babsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:31 schreef PeuRac het volgende:
welke grappenmaker heeft het topic trouwens gefilterd onder Psychologie & Psychiatrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |