Lijkt wel 10 jaar jongerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuh... ff denken... woonde al samen... dus ik gok.... 25 of 26 of zo.
Ik schrok al. Zelfs ik ben nog niet grijs,en jij bent nog maar een broekiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet zo grijs
Maar van dat asblond, of peper en zout. Weet ik t. Zo dof stom blond.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ga even een goede doos opzoeken om de zon en warmte in te stoppen
Hou maar weer opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
meelij hoeft ook niet hoor..ik heb het toch prima naar mijn zin...en heb geen zin in terugreis over 2 weekjes..ik wil door feesten, zonnen, zwemmen, wandelen enz.
quote:
Nou, vooruit, 16 danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja.... ik heb er altijd al jonger uitgezien dan mijn leeftijd, gelukkig.
Maar 15 is wel ERG jong voor die foto he
Werd verdomme zaterdag nog om mijn legitimatie gevraagd bij de slijterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja.... ik heb er altijd al jonger uitgezien dan mijn leeftijd, gelukkig.
Maar 15 is wel ERG jong voor die foto he
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Werd verdomme zaterdag nog om mijn legitimatie gevraagd bij de slijter
dat had ik vroeger altijd, ook bij het kopen van sigaretten of drank..maar tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Werd verdomme zaterdag nog om mijn legitimatie gevraagd bij de slijter
Legal jailbaitquote:
Bij ons is het inmiddels ver over de rand en enkel vleiendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
lekker genant kan dat af en toe zijn. Nou ja, balancerend op de rand van genant en vleiend.
Heb het echt nooit gehad, ook niet toen ik 16 was ofzo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat had ik vroeger altijd, ook bij het kopen van sigaretten of drank..maar tegenwoordig niet meer
Ik word niet veel meer om legitimatie gevraagd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij ons is het inmiddels ver over de rand en enkel vleiend
Enjoyquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:00 schreef cafpow het volgende:
iedereen fijne avond nog verder, hier gaan we eten, en daarna lekker de straat op..en ff kijken of er vanavond nog iets te beleven valt, en ik zit inmiddels op bijna 5 dagen alcohol vrij
same..ik hoop dat het zonnetje en de warmte snel aankomen daar...want het is inmiddels onderwegquote:
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer voor het laatstquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word niet veel meer om legitimatie gevraagd.
1x nog wel, bij een 23+ kroeg, toen ik 30 was
Dat was de laatste keer.
Oh, hoe dat zo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:00 schreef cafpow het volgende:
iedereen fijne avond nog verder, hier gaan we eten, en daarna lekker de straat op..en ff kijken of er vanavond nog iets te beleven valt, en ik zit inmiddels op bijna 5 dagen alcohol vrij
Ik word regelmatig om legitimatie gevraagd...voor 55+ kortingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word niet veel meer om legitimatie gevraagd.
1x nog wel, bij een 23+ kroeg, toen ik 30 was
Dat was de laatste keer.
De temperatuur begint al te stijgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
same..ik hoop dat het zonnetje en de warmte snel aankomen daar...want het is inmiddels onderweg
quote:
55+ dat je dat niet bent, dat geloof ik zo wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik word regelmatig om legitimatie gevraagd...voor 55+ korting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |