Trek je niets van em aan man, hij is de hele middag al bezigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja kut
nou mag ik hier gewoon ook even mijn ei kwijt
van mij wel hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja kut
quote:
quote:
quote:
Damesquote:
Van mij mag je. En anders staan de andere kanalen ook allemaal open.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja kut
Oeeeeeeeeeeeehhhh, even more prettyquote:
ik ben er netquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trek je niets van em aan man, hij is de hele middag al bezig
Stop dan met stokenquote:
Moet je nagaan hoe langzaam de tijd met jou gaatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben er net![]()
en ik kom net pas een beetje op stoom
Woeps, één typfoutje, het spijt mequote:
oh nou in dat gevalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trek je niets van em aan man, hij is de hele middag al bezig
ik stook nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stop dan met stokenAnders dan vertel ik het je vriendinnetje en dan wordt je weer geslagen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik stook niet![]()
doppie, weet wel waar ik het over heb en hoe ik het bedoel
JAquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
JIj wil ook nog als je thuiskomt?
beter toch meer tijd om te genietenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe langzaam de tijd met jou gaat
Bijnaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kropslavork broodje met backworst
Heul welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik stook niet![]()
doppie, weet wel waar ik het over heb en hoe ik het bedoel
jij zit zelf gewoon te stoken, vuige sensatiezoekerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heul welOf wil je stiekem gewoon slaag?
![]()
kaiserquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
KoelSeldeRij broodje met bockworst?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter toch meer tijd om te genieten
Ssssssssssssssst, verklap m'n geheim nou nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij zit zelf gewoon te stoken, vuige sensatiezoeker
ik ben heeeeel goed met geheimenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ssssssssssssssst, verklap m'n geheim nou niet
Ik merk hetquote:
dat zegt niks, je kan goed zijn in het doorvertellen ervan, of in het bewaren.quote:
of creërenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat zegt niks, je kan goed zijn in het doorvertellen ervan, of in het bewaren.
Bijnaërquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
KoelSeldeRij broodje met bockworst?
Kan ook nog.quote:
Een ksr brdj met bckwrst?quote:
werkneemsters die zich daarin al zo vergissen komen bij mij hun proeftijd niet doorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:01 schreef Barretje80 het volgende:
Stom..
eigenlijk zou ik blij moeten zijn.. want ik begin 1 april op m'n nieuwe plek..
alleen.. had ik verwacht dat het al per 1 maart zou gebeuren, dus wel even een domper
en eigenlijk moet ik sowieso blij zijn
Maar het gaat tenminste wel doorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:01 schreef Barretje80 het volgende:
Stom..
alleen.. had ik verwacht dat het al per 1 maart zou gebeuren, dus wel even een domper
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:01 schreef Barretje80 het volgende:
Stom..
He Friemquote:
iewquote:
Sorry, maar wat noem je haar?quote:
Wat is er met Dave Grohl?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:03 schreef PeZu het volgende:
rocknijntje en tfm:
Dave Grohl begrijpt legendarische status Nirvana niet
Uitgegeven: 15 februari 2011 14:01
Laatst gewijzigd: 15 februari 2011 14:07
AMSTERDAM Dave Grohl van de populaire Amerikaanse rockband Foo Fighters doet in muziekblad Lust For Life een boekje open over zijn voormalige band Nirvana. Nirvana was voor mij een rockband zoals er wel meer waren, aldus Grohl.
© Wenn.com
Ter promotie van de documentaire over de Foo Fighters en het nieuwe album dat op 11 april verschijnt, vertelt zanger Dave Grohl in de nieuwe editie van Revolver over zijn tijd met de roemruchte grungeband Nirvana en diens frontman Kurt Cobain.
Grohl: Kurt was mijn collega. Ik hield van die jongen. Natuurlijk zag ik dat hij immens getalenteerd was, maar ik zag hem niet als een legende. Zo gaat dat nu eenmaal niet als je in dezelfde band zit.
Het doorbraakalbum Nevermind uit 1991 maakte sterren van zanger/gitarist Kurt Cobain, drummer Dave Grohl en bassist Krist Novoselic. Grohl nuanceert: We waren jong, onbekend, hadden geen cent te makken en stonken een uur in de wind. Toen we klaar waren met die plaat was daar helemaal niets aan veranderd.
Fenomeen
Nirvana is in mijn beleving een heel ander fenomeen dan in het perspectief van een hartstochtelijke fan, meent Grohl op basis van reacties die hij krijgt over zijn muzikale verleden. Voor mij voelt dat alsof ze het over een heel andere band hebben dan die waar ik ooit deel van heb uitgemaakt.
Hoewel Grohl in twee enorm succesvolle en invloedrijke rockbands heeft gespeeld, heeft hij toch nog wat te wensen over. Ik zou een moord plegen om eens bij AC/DC te mogen drummen, laat hij weten.
Het volledige interview met Dave Grohl is te lezen in Lust For Life die donderdag 17 februari in de winkels ligt.
Wist ik al wel, ze vonden elkaar en zichzelf helemaal niet zo groot en goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:03 schreef PeZu het volgende:
rocknijntje en tfm:
Dave Grohl begrijpt legendarische status Nirvana niet
Uitgegeven: 15 februari 2011 14:01
Laatst gewijzigd: 15 februari 2011 14:07
AMSTERDAM Dave Grohl van de populaire Amerikaanse rockband Foo Fighters doet in muziekblad Lust For Life een boekje open over zijn voormalige band Nirvana. Nirvana was voor mij een rockband zoals er wel meer waren, aldus Grohl.
© Wenn.com
Ter promotie van de documentaire over de Foo Fighters en het nieuwe album dat op 11 april verschijnt, vertelt zanger Dave Grohl in de nieuwe editie van Revolver over zijn tijd met de roemruchte grungeband Nirvana en diens frontman Kurt Cobain.
Grohl: Kurt was mijn collega. Ik hield van die jongen. Natuurlijk zag ik dat hij immens getalenteerd was, maar ik zag hem niet als een legende. Zo gaat dat nu eenmaal niet als je in dezelfde band zit.
Het doorbraakalbum Nevermind uit 1991 maakte sterren van zanger/gitarist Kurt Cobain, drummer Dave Grohl en bassist Krist Novoselic. Grohl nuanceert: We waren jong, onbekend, hadden geen cent te makken en stonken een uur in de wind. Toen we klaar waren met die plaat was daar helemaal niets aan veranderd.
Fenomeen
Nirvana is in mijn beleving een heel ander fenomeen dan in het perspectief van een hartstochtelijke fan, meent Grohl op basis van reacties die hij krijgt over zijn muzikale verleden. Voor mij voelt dat alsof ze het over een heel andere band hebben dan die waar ik ooit deel van heb uitgemaakt.
Hoewel Grohl in twee enorm succesvolle en invloedrijke rockbands heeft gespeeld, heeft hij toch nog wat te wensen over. Ik zou een moord plegen om eens bij AC/DC te mogen drummen, laat hij weten.
Het volledige interview met Dave Grohl is te lezen in Lust For Life die donderdag 17 februari in de winkels ligt.
nee ik ben allergisch voor haasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |