quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:20 schreef 8108139dpths het volgende:
Heeft iemand voor mij het wachtwoord van testserver #1?
In transformers 2 hebben ze megan fox digitaal ingescanned en lekkerder gemaakt dan dat ze zelf is. google maar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jawel, ze is lekker dat heeft ze als meerwaarde
yupquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
sliep je half toen je de tekst typte dragems?
![]()
Boeit mij niet echt veel, ik vond haar prettig om naar te kijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:23 schreef Viro het volgende:
[..]
In transformers 2 hebben ze megan fox digitaal ingescanned en lekkerder gemaakt dan dat ze zelf is. google maar.
Ik ben ook transformers fan, kan daardoor komen dat ik megan fox misplaatst vind in transformer. Heb echt alle cartoon series gezien, ben ze ook aan het binnen halen op dit moment.
lol dat filmpje is baasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:23 schreef Viro het volgende:
[..]
In transformers 2 hebben ze megan fox digitaal ingescanned en lekkerder gemaakt dan dat ze zelf is. google maar.
Ik ben ook transformers fan, kan daardoor komen dat ik megan fox misplaatst vind in transformer. Heb echt alle cartoon series gezien, ben ze ook aan het binnen halen op dit moment.
Smaken verschillen gelukkig, toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:23 schreef Viro het volgende:
[..]
het is de gedacht die teltquote:
wat ga je werken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:25 schreef Ragboer het volgende:
Hoi, ik ben er weer. Vers terug van het uitzendbureau.
ja gelukkig maar. Ik geef alleen maar mijn mening over megan fox als actrice.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig, toch?
Ze hebben je dus niet uitgezondenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:25 schreef Ragboer het volgende:
Hoi, ik ben er weer. Vers terug van het uitzendbureau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
ik vind haar geen eens zo lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:26 schreef Viro het volgende:
[..]
ja gelukkig maar. Ik geef alleen maar mijn mening over megan fox als actrice.
En met het geven van je mening is niks misquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:26 schreef Viro het volgende:
[..]
ja gelukkig maar. Ik geef alleen maar mijn mening over megan fox als actrice.
Ik zoek administratief werk.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ze hebben je dus niet uitgezonden?? ..
Jammer..Ouwe garppenmakert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dragems je klinkt gezonder dan of is het als? gisteren
Geschiedenisquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:30 schreef sharr het volgende:
Cartoons over Hitler moest ik met geschiedenis altijd analyseren
nee ik wil niet meer. heb geen valentijnskaart gehadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh dragems.. het is weer aan.. als jij nog wilt iig![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef dragems het volgende:
[..]
nee ik wil niet meer. heb geen valentijnskaart gehad
was meer een plaatjequote:
quote:
geluidquote:
lol ik maak maar grapjen tuurlijk gaan we in 2020 trouwenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
spesjaal voor jou uitgezocht
ben niet zo goed in die dingen.. en dacht dat jij een zoetsappig kaartje niet zou waarderen
heb nog naakt voor je deur gestaan... maar je was er niet
Ik hoorde een startende grasmaaier, kan dat?quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:35 schreef dragems het volgende:
[..]
lol ik maak maar grapjen tuurlijk gaan we in 2020 trouwen
kan ik weet het niet. denk meer een gitaar die bij een versterker gehouden wordquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hoorde een startende grasmaaier, kan dat?
Of een kettingzaag.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:36 schreef dragems het volgende:
[..]
kan ik weet het niet. denk meer een gitaar die bij een versterker gehouden word
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nog een sigaretje en dan moet ik jullie helaas verlaten
Ik zou scheidenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het maakt ook niet uitwutt
zijn nog niet getrouwd.. alleen verloofdquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het maakt ook niet uitwutt
fixtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:41 schreef dragems het volgende:
[..]
sorry knetter, zo bedoelde ik het natuurlijk niet. Natuurlijk ga ik je vreselijk missen, mijn hart breekt bij de gedachte dat je weggaat
![]()
Dan ga je ergens op staan zodat je er wel bij kan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef sharr het volgende:
Wat is dezen! Alle rookmelders in huis zijn leeggeraakt en nu houden ze een piepconcert en ik kan er niet bij
Pak een stoel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef sharr het volgende:
Wat is dezen! Alle rookmelders in huis zijn leeggeraakt en nu houden ze een piepconcert en ik kan er niet bij
Stenen gooienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef sharr het volgende:
sorry dat is mijn stemquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef sharr het volgende:
arme jongenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:45 schreef Monopoly het volgende:
Hallon!
Mono weer aanwezig na een dag van zware arbeid
Dat werkt er maar bij twee, er zit er ook één boven de trap en dan moet ik iets op de trap zetten. Dat is engquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan ga je ergens op staan zodat je er wel bij kan.
Doeiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
liefjens.... ik ga.... tot vanavond... ik zal jullie missen enzo...
dikke kusvoor wie er 1 wil hebben, knuffel voor de anderen
dag dag![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
liefjens.... ik ga.... tot vanavond... ik zal jullie missen enzo...
dikke kusvoor wie er 1 wil hebben, knuffel voor de anderen
dag dag![]()
Dan inderdaad stenen gooienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat werkt er maar bij twee, er zit er ook één boven de trap en dan moet ik iets op de trap zetten. Dat is eng
of een schoen.quote:
Stenen gooien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef sharr het volgende:
Stenen gooien.. breng me niet op ideeën
Zojuist gedaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef sharr het volgende:
Stenen gooien.. breng me niet op ideeën
MOBY?!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:49 schreef 8108139dpths het volgende:
Ben ik te horen @ testserver #1?![]()
http://94.23.19.48:8008/listen.pls
ik wil ook zo'n hippe uiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:49 schreef 8108139dpths het volgende:
Ben ik te horen @ testserver #1?![]()
http://94.23.19.48:8008/listen.pls
Jou UI is baas, dus niet veranderenquote:
Ik doe de boodschappen niet dus heb er sowieso niet veel inspraak in/op/overquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waarom koop je niks biologisch dan?
ja das waarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:52 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jou UI is baas, dus niet veranderen
quote:
Ik vind die van jou juist gaaf.quote:
Hoezo onnodig, ik dacht dat juist jij het nodig zou vinden dat er geen kippen meer in de legbatterij etc. zitten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik doe de boodschappen niet dus heb er sowieso niet veel inspraak in/op/over, maar ik vind het best onnodig, alleen als ik vlees zou eten zou het biologisch moeten zijn.
Patjenquote:
Mwah eerst maar eens integreren als vrouwelijke Djquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik vind die van jou juist gaaf.![]()
Maar als je iets anders wilt, kan ik wel wat voor je maken hoor.
Oh wacht. Ik moet bij bio geloof ik veranderen.. Onze eieren zijn sowieso biologisch jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoezo onnodig, ik dacht dat juist jij het nodig zou vinden dat er geen kippen meer in de legbatterij etc. zitten.
Ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mwah eerst maar eens integreren als vrouwelijke Dj
falertjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik moet bij bio geloof ik veranderen.. Onze eieren zijn sowieso biologisch ja
Daar gaat m'n bio
Ik schrok al.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik moet bij bio geloof ik veranderen.. Onze eieren zijn sowieso biologisch ja
Daar gaat m'n bio
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Patjen
Ik ga jou weer zien binnenkort
quote:
Na 22:00 moet geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
punt is alleen dat ik savonds kan draaien en er zijn al veel primetime dj's dus geen idee hoe dat in te passen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Na 22:00 moet geen probleem zijn.
Prime > micquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
punt is alleen dat ik savonds kan draaien en er zijn al veel primetime dj's dus geen idee hoe dat in te passen
duidelijk!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Prime > mic
mic > draakje
Draakje > nonstop
Kortom, als er een leeg slot is, moet je jezelf gewoon inplannen, maar als een prime dj dan kan, heb je pech
Jij was van de hardstyle toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:59 schreef TrollenFTW het volgende:
* TrollenFTW meldt zich voor 16:30
Als ik ingeplanned ben, komt er geen DJ voor mij in de plaats hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Prime > mic
mic > draakje
Draakje > nonstop
Kortom, als er een leeg slot is, moet je jezelf gewoon inplannen, maar als een prime dj dan kan, heb je pech
Dan mag je na mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:59 schreef TrollenFTW het volgende:
* TrollenFTW meldt zich voor 16:30
zover ben ik nog niet he? ik heb ook nog geen micquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is morgen en overmorgen nog 19-20 en 20-21
meestal niet neequote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik ingeplanned ben, komt er geen DJ voor mij in de plaats hoor
prime is tot 23 uurquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Na 22:00 moet geen probleem zijn.
zelf zonder mic gewoon een keer in de middag gaan. ik ben in de nacht begonnen. kan ook leuk zijnquote:
dat gaat niet smiddagsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:02 schreef dragems het volgende:
[..]
zelf zonder mic gewoon een keer in de middag gaan. ik ben in de nacht begonnen. kan ook leuk zijn
ik weet hetquote:
weekend?quote:
sexyquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:02 schreef Patje1987 het volgende:
LL anders mag je wel een half uurtje van mij, als het dan niet lukt neem ik het weer over.
dus voorlopig eerst nog even nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zover ben ik nog niet he? ik heb ook nog geen mic nog geen programma geinstalleerd wetende hoe wat werkende
maar echt hulp krijg ik ook niet
wil je wel een keer helpen hoor. maar probeer het anders zelf een keer met de wiki er bijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
dus voorlopig eerst nog even niet
ga ik zeker doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:05 schreef dragems het volgende:
[..]
wil je wel een keer helpen hoor. maar probeer het anders zelf een keer met de wiki er bij
je mag vast wel een keer in de avondquote:
dit dus, sowieso is er in het weekend eigenlijk geen primequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:05 schreef dragems het volgende:
[..]
je mag vast wel een keer in de avond
die is met huisje bezigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:05 schreef naatje_1 het volgende:
Vanaf 17 tot 20 zijn er nog slots, melden bij Huppelmuts via PM
komt vast wel goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:05 schreef dragems het volgende:
[..]
je mag vast wel een keer in de avond
Fotos van je baard maken? Nu je hem nog hebt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:07 schreef dragems het volgende:
ik ga ff wat anders doen. tot later iedereen![]()
![]()
Idd, het werd weer tijdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jadat was al weer een tijdje geleden namelijk
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
Zaterdag live marathonshow ONZ radio
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
Zaterdag live marathonshow ONZ radio
dat accent altijdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
whehe, die Nederlanders op discoverie channel
Ja, euh, imn nod sjuure if we are gonnu make itquote:
Ditquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
en mensen moeten nog steeds zorgen voor last.fm voor onz radio
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
LEKKER DIKKE TIETEN GRAAIEN
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:25 schreef Patje1987 het volgende:
Bazige nummertjes blijven komen, hoe kan het ook anders met Dj Mono
faalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
DM is inmiddels de deur uit:
DM van jou aan Nfct
15-02-2011 @ 16:22:25
Zou jij misschien een last.fm scrobbler voor onz radio kunnen verzorgen? [ONZ Radio] #831 - Met best wel leuke muziek, liefste nog voor zaterdag, want: http://frontpage.fok.nl/n(...)nshow-onz-radio.html
no she didn'tquote:
quote:
ok dan is het goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat pakt ie in de DM wel gewoon goed
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef raistlin6 het volgende:
@ klacht onder fp-bericht over gebrek aan foto. Dan kun je het krijgen ook.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:28 schreef Boterhamzakje het volgende:
Dit is dat wel weer een schijtnummer
Nein mann. Klassiekert.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:28 schreef Boterhamzakje het volgende:
Deze niet, wat hij daarna met dit nummer heeft gedaan, dat snap ik nog steeds nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:28 schreef Boterhamzakje het volgende:
verkapte lowlands en stoppelhaene reclamequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef raistlin6 het volgende:
@ klacht onder fp-bericht over gebrek aan foto. Dan kun je het krijgen ook.
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef dragems het volgende:
[..]
verkapte lowlands en stoppelhaene reclame
Ok.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik vind dit deuntje irritantdtdtddt
Geeft nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:30 schreef Monopoly het volgende:
TrollenFTW, ik loop een paar seconden uit! Mijn excuses
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:30 schreef Monopoly het volgende:
TrollenFTW, ik loop een paar seconden uit! Mijn excuses
vind ik niet erg. en stoppelhaene ook niet denk. anders vraag ik het wel ff aan de voorzitterquote:
Hardstyle.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
Wat voor muziek gaat er gedraaid worden?
Godver alweerquote:
Ja is goed. Feel U Here (The Viper RMX)?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef mc-Piel het volgende:
Goeiee!
Afsluiten met 'n mooie hardcore plaat of zit dat er niet in?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ik en Dalando de enige die hardstyle draaien?
Neuh.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ik en Dalando de enige die hardstyle draaien?
Het is gewoon goeie muziekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Neuh.
Er zijn er echt teveel die Hardstyle draaien
Jij bent er alleen maar als je zelf draaitquote:
En Beach en mono soms ook wel.quote:
qftquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Neuh.
Er zijn er echt teveel die Hardstyle draaien
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denktquote:
Alleen dan kan ik zo'n beetje.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bent er alleen maar als je zelf draait
Ik kan er wel naar luisteren, maar soms is het iets te veel van het goedequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt
Iddquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kan er wel naar luisteren, maar soms is het iets te veel van het goede
Het is een stijl, waar je van houdt of je houdt er niet van..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:34 schreef Patje1987 het volgende:
Dat gejank om hardstyle telkens snap ik niet, het komt echt niet vaak voorbij maar er is altijd meteen commentaar op.
Op mijn gitaarmuziek is er anders ook wat flink commentaarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:34 schreef Patje1987 het volgende:
Dat gejank om hardstyle telkens snap ik niet, het komt echt niet vaak voorbij maar er is altijd meteen commentaar op.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt
Ja, same.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kan er wel naar luisteren, maar soms is het iets te veel van het goede
Als 538 veel hardstyle zou draaien is het over een jaar of 2 ook normaal en houdt de gemiddelde persoon er ook van. De radio's bepalen waar de doorsnee man van houdt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:34 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Het is een stijl, waar je van houdt of je houdt er niet van..
En dat is met de doorsnee muziek niet het geval.
True, daarom heb ik de radio ook uitgezetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
Smaken verschillen nou eenmaal, deal with it or not maar hou dan gewoon je mond (of luister niet)
Wat is doorsnee muziek?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:34 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Het is een stijl, waar je van houdt of je houdt er niet van..
En dat is met de doorsnee muziek niet het geval.
Vind ik ook niet alles maar houd meestal mijn commentaar voor me, behalve als het echt gaar is dan zeg ik wel eens ietsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Op mijn gitaarmuziek is er anders ook wat flink commentaar
Ditquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
Smaken verschillen nou eenmaal, deal with it or not maar hou dan gewoon je mond (of luister niet)
prima keuze toch...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
True, daarom heb ik de radio ook uitgezet
Ik denk het. De Hardstyle DJ's draaien over het algemeen savonds toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alleen vind ik het wel meevallen met de rotatie hoor
Misschien luister je net altijd als er hardstyle gedraaid gaat worden
Ja ik doe het expres zo laat mogelijk, maar ik combineer meestal wel met trance enzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:36 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik denk het. De Hardstyle DJ's draaien over het algemeen savonds toch?
Dat is een goeie vraagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat is doorsnee muziek?
[..]
Vind ik ook niet alles maar houd meestal mijn commentaar voor me, behalve als het echt gaar is dan zeg ik wel eens iets
Gewoon school tot 4, nu een schrijfplan maken, om kwart over 5 eten en 6 uur werken tot 9quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:36 schreef Snuf. het volgende:
Pff wat een dag man. Nakomen tot 4 uur en zometeen bij mijn oma eten. En moet PWS afmaken en vanavond nog weg naar de shownight van school
Ja, en wie is er altijd laat thuis?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik doe het expres zo laat mogelijk, maar ik combineer meestal wel met trance enzo
OWNAGEquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gewoon school tot 4, nu een schrijfplan maken, om kwart over 5 eten en 6 uur werken tot 9
ik voel je pijn.. ik had dat vorige week!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:36 schreef Snuf. het volgende:
Pff wat een dag man. Nakomen tot 4 uur en zometeen bij mijn oma eten. En moet PWS afmaken en vanavond nog weg naar de shownight van school
Snap ik ook welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat is een goeie vraag
Maar je snap hoop ik wel wat ik bedoel?
Dit was tevens geen persoonlijke aanval ofzo hoor
Weet ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan niet want zakje is met een Z
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Weet ik
maar ik kon niet zo snel iets anders verzinnen
Eindopdracht voor school, soort vanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah merci.. en wat houdt het in?
Ah, das kak..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Snap ik ook wel
Tevens komen nu de liedjes langs die ik op de planning had staan
Dat heb ik ook moeten doen op de HAVO, kutwerk..quote:
Ah oke..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Eindopdracht voor school, soort van
Nah want ik heb niet de hele hardstyle top 10 van deze maand in mijn playlist staan, 1 nummertje eigenlijk maarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ah, das kak..
Aanpassen maar weer?
Ooo scheeltquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nah want ik heb niet de hele hardstyle top 10 van deze maand in mijn playlist staan, 1 nummertje eigenlijk maar
Cosjennnnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
muziekjen weer aan en knallen maar
Mag ik vragen hoe oud je bent dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah oke..
Ik ben alweer een tijdje van school afdus soms vraag ik wel eens wat
Cosquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
muziekjen weer aan en knallen maar
Een mannelijke breezersletquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
oh niet echt mijn smaak muziekje o.o
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud je bent dan?
MILF, Nicequote:
3 breezers and I'm all yoursquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Een mannelijke breezerslet
Dit staat vast!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
3 breezers and I'm all yours
ik ontken altijd alles zeker als het over mezelf gaatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Dit vraagt om bevestiging
oh, en zwanger, das jammerquote:
Een remix van hen dan, het origineel is van D-Block & S-te-fan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:47 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Eigenlijk Headhunterz & Wildstylez
Ik weetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Een remix van hen dan, het origineel is van D-Block & S-te-fan.
Verstandigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ontken altijd alles zeker als het over mezelf gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kerelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Verstandig
Maar toch is er een manier om mij te laten oordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |