Uhuquote:
aawh koop een taart en ga het vierenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:13 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
![]()
POST NUMMER 2020 (gemiddeld 4 per dag)!!!
CC!!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh koop een taart en ga het vieren
Mag dat niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat ben jij blij met mijn aanwezigheid?
Stop met pestenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel alleen ik pest je altijd
maar het is zo leukquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:23 schreef tripack het volgende:
[..]
maar het is zo leuk
en makkelijk
kids.... komen via msn ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaa jongen ik kom zo, even naar huis rijden en dan kom ik
Dan heb je kans dat ik al pleite benquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihi je zei komenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
is het zo belangrijk dan? Anders ben ik er vanavond voor jequote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:24 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dan heb je kans dat ik al pleite benMoet om 4 u bij de martelaarTandarts zijn
Neuh tis totaal niet belangrijk. Ben gewoon verveeldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
is het zo belangrijk dan? Anders ben ik er vanavond voor je
en dan moet ik perse op msn komen? Ga je vriendin bellen, ik ga eventjes naar huis rijdenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:26 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Neuh tis totaal niet belangrijk. Ben gewoon verveeld
Niet mijn gesop gehoord zaterdag?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ja iedereen komt als ze CC zien![]()
Zou je toch moeten weten?
Dus dat was die lucht!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet mijn gesop gehoord zaterdag?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en dan moet ik perse op msn komen? Ga je vriendin bellen, ik ga eventjes naar huis rijden
Beiden succes! Niet met 130 achterop een vrachtwagen klappen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:28 schreef Carooltje79 het volgende:
tot vanavond
lekker richting huis
Nee dat was je vriendinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee dat was je vriendinNee, die traantjes kwamen pas laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks for reminding.
Dit is mijn signature.
Lekker ruzie gemaakt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nee, die traantjes kwamen pas laterThanks for reminding.
de goedmaak sex welquote:
Je doet het zelf.quote:
daar is quincy te jong voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |