Ik post af en toe mee, ben alleen af en toe de kluts kwijt door de 2 versie's en de vele delenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Done.
Ik zie een hele lijst namen staan die ik nooit in dit topic aantref. Nu hoef je hier niet per se te posten om te kunnen hardlopen, uiteraard, maar ik vraag me wel af hoeveel van die beginners nu nog bezig zijn. Zou het leuker vinden als we een up to date lijstje zouden hebben.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb mijn mobiel gewoon in m'n zak, wegens gebrek aan armband. Dat kan natuurlijk ook veroorzaakt hebben dat er een stuk mist hè?.
Zou het al warm genoeg zijn om in een korte broek te lopen trouwens?.
Mja, dat was ook eerst m'n bedoeling. Maarja, om nou iedereen constant bij te houden, is een gevalletje mission impossible. Daar heb je simpelweg een dagtaak aan, en zo belangrijk is de OP ook weer niet imoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Done.
Ik zie een hele lijst namen staan die ik nooit in dit topic aantref. Nu hoef je hier niet per se te posten om te kunnen hardlopen, uiteraard, maar ik vraag me wel af hoeveel van die beginners nu nog bezig zijn. Zou het leuker vinden als we een up to date lijstje zouden hebben.
Niet dus, maar het is zo warrum!!quote:
Zo hard gaan deze topics niet, dus wat je kunt doen (niet per se jij, gewoon iemand) is bijv in de OP zetten dat je twee of drie topics achter elkaar iig 1 keer gepost moet hebben. Post je niet meer, dan ga je uit de OP. En dat kun je wel vrij gemakkelijk zien door de userhistory te bekijkenquote:Mja, dat was ook eerst m'n bedoeling. Maarja, om nou iedereen constant bij te houden, is een gevalletje mission impossible. Daar heb je simpelweg een dagtaak aan, en zo belangrijk is de OP ook weer niet imo
Als je het warm hebt, dan ga je in je korte broek lopenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet dus, maar het is zo warrum!!.
[..]
Zo hard gaan deze topics niet, dus wat je kunt doen (niet per se jij, gewoon iemand) is bijv in de OP zetten dat je twee of drie topics achter elkaar iig 1 keer gepost moet hebben. Post je niet meer, dan ga je uit de OP. En dat kun je wel vrij gemakkelijk zien door de userhistory te bekijken.
Ik ga het ook niet doen, dus dan laten we het zoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Als je het warm hebt, dan ga je in je korte broek lopenIk moet er alleen nog niet aan denken
.
En mag, maar ik ga dat niet doen iig. Heb tijd over, maar ga het niet aan zoiets doneren. Zolang mensen maar posten
Persoonlijk, ik kijk niet naar de lijst in de OP.
Dat zou wel mooi zijn iddquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet doen, dus dan laten we het zo. Wel een ideetje voor developers hier: een tooltje maken waarmee je mensen die X keer niet hebben gepost automatisch uit de OP kunt flikkeren
.
Ehmm..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:54 schreef Viking84 het volgende:
Zou 400 meter genoeg zijn voor een warming-up? En hoe doen jullie dat precies? Gewoon even inlopen en dan rekken en strekken? Of echt een stukje hardlopen en dan rekken en strekken?.
Ik loop ook totaal niet in het tempo van Evyquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:05 schreef Chevalric het volgende:
Zo, les 2 zit er ook weer op. Heb het op zich wel volgehouden, maar relaxed rennen is er nog niet bij. Heb nu ook weer last van m'n pieplongen, hopelijk gaat dat over als ik wat beter in conditie ben.
Wat ik me afvroeg: ik loop natuurlijk op de mp3'tjes van Evy, maar in hoeverre moet het tempo van de muziek aangepast worden aan de lengte van de renner? Als ik lekker wil rennen, loop ik niet in het tempo van de muziek. Of zit dat alleen maar in mijn hoofd en moet ik gewoon accepteren dat ik nu nog niet heel soepel ren?
Ligt aan de app, weet dat endo en cardiotrainer elkaar niet bijten. Runkeeper heb ik niet op m'n rentelefoon geinstalleerd, kan het je niet zeggen dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zal Endomondo ook eens uitproberen.
Kan het kwaad om twee apps tegelijk te draaien?
Wil ze wel weer terugzetten, maar als niemand het bijhoudt..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ligt aan de app, weet dat endo en cardiotrainer elkaar niet bijten. Runkeeper heb ik niet op m'n rentelefoon geinstalleerd, kan het je niet zeggen dus.
@GotC ook de links naar vorige delen? Die staat nu op 12 en we zitten in episode 17
Die heb je helemaal weggehaald zelfs. Jammer.
Welkomquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:37 schreef Schild het volgende:
Ik meld me hier ook maar eens...
Vanochtend de Evy 0-5 MP3tjes gedownload en gister al een Ipod Shuffle aangeschaft.![]()
Schoenen zijn ook al aangemeten bij Runnersworld, moet nu alleen nog opzoek naar een geschikte broek. Iemand nog tips voor een goede broek?
Hey uniekjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Draag nu een maillot en een trainingsbroek.
Wat je inderdaad maar lekker vind
Ik weet niet welke toen genoemd is, maar met Runkeeper kun je zelf intervals makenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:21 schreef Lolaatje het volgende:
Heb een tijdje niet gepost hier. Evy 0-5 heb ik afgerond en wil nu verder opbouwen, maar het liefst met eigen muziek.
Nu had iemand hier ooit een programma genoemd waar je volgens mij je eigen muziek bij kunt gebruiken en die alleen met piepjes de overgang wandelen/lopen aangeeft. Heeft iemand enig idee wat ik bedoel?
Die idd, Runkeeper Proquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet welke toen genoemd is, maar met Runkeeper kun je zelf intervals maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |