quote:
waarom?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet de mijnedie blijft lekker op de parking
geen afvallende uitlaten enzo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bijna vakantie, wil geen grote kosten aan de niva veroorzaken
nou, dat zit er wel weer aan te komen volgens mijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
geen afvallende uitlaten enzo?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou, dat zit er wel weer aan te komen volgens mij![]()
Weet ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je een 4x4 hebt moet je offroaden
weet ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:33 schreef Ensaf het volgende:
Dus even ontopic: Heeft iemand die brand naast la venezia nog gezien? Hoorde dat de halve stad er voor was afgezet.
Het is inderdaad een bazenzender, veel beter dan Omroep Friesland en Mercurius samen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:38 schreef Ensaf het volgende:
Wat een topzender is GPTV ook.
Schijnt een studentenhuis te zijn, geknoei met elektriciteit.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:28 schreef Ensaf het volgende:
Ik ga een website beginnen met allemaal foto's van bierflesjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |