Fail.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
En die laatste zin klopt gewoon niet.
Geef 'm een schop onder z'n hol dan. Of verbreek de vriendschap als hij zo'n slechte vriend is (blijkbaar wel, gezien je bovenstaande verhaal.)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Ik zeg dat. Hij ziet dat niet.
"Jij hebt een ander idee van romantiek blijkbaar".
WTF is er romantisch aan om iemand om de tuin te leiden?
Ken maar weinig echt toffe banen waar je perse een auto voor nodig hebt...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zonder auto kan ik niet mijn werk uitoefenen
Ik doelde meer op de geilheid, kreaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je erom moet vragen is een valentijnskaart niet leuk nie.
Ik ben vandaag weer met het vliegtuig naar het werk gegaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja en de trein voor de elite, de bus voor 't Gooi-volk en de fiets voor de koningin.
Gelukkig is dat wel milieubewustquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben vandaag weer met het vliegtuig naar het werk gegaan
Werk als Business Intelligence Consultant en tja dan zit je maar een paar maandjes bij een klant of je hebt meerdere klanten in de week. Dus verplicht tot rijden met de autoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ken maar weinig echt toffe banen waar je perse een auto voor nodig hebt...
Openbaar vervoer helicoptersquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Werk als Business Intelligence Consultant en tja dan zit je maar een paar maandjes bij een klant of je hebt meerdere klanten in de week. Dus verplicht tot rijden met de autoOV kan wel maar met de garanties van tijden en afspraken bijna een onmogelijke opgave.
Vorig jaar nog begon reed ik eerst naar Den Haag, en om 14:00 afspraak in Nijmegen en daarna een Afspraak om 16:00 in Zeist. Dat is met het OV een haast onmogelijke opgave.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:40 schreef Wicked-Game het volgende:
Business Intelligence Consultant
Voor mensen die het niet kennen klinkt BI Consultant best hip and happeningquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Werk als Business Intelligence Consultant en tja dan zit je maar een paar maandjes bij een klant of je hebt meerdere klanten in de week. Dus verplicht tot rijden met de autoOV kan wel maar met de garanties van tijden en afspraken bijna een onmogelijke opgave.
Vorig jaar nog begon reed ik eerst naar Den Haag, en om 14:00 afspraak in Nijmegen en daarna een Afspraak om 16:00 in Zeist. Dat is met het OV een haast onmogelijke opgave.
Dat heb ik al 1000 x gezegd tegen hem en ik ben niet wrokkig en het gaat me wel degelijk ook om de kaart. Verkeerde conclusies dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kortom, je bent wrokkig en dit is een alibi om dat even uit te leven. Zeg liever dan tegen hem wat je echt voelt dan te janken om een valentijnskaart.
Ach, ik heb het ook een tijd gedaan, maar daar komt het toch echt op neerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou doe je mij wel tekort hoor
Ok, je kunt doodgaan aan een overdosis XTC, maar zoals al eerder gezegd is dit pas bij hoeveelheden die niemand neemt.quote:
Geheel ongelijk ga ik je ook niet geven, gelukkig is er nog een stukje back-end en ETL. Maar goed het draait uiteindelijk inderdaad allemaal om het management rapport waar de directies en managers op geilen. Ach het verdient wel goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ik heb het ook een tijd gedaan, maar daar komt het toch echt op neer
Mjah, ms wat afstand tot 'm houden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik al 1000 x gezegd tegen hem en ik ben niet wrokkig en het gaat me wel degelijk ook om de kaart. Verkeerde conclusies dus.
Zoals Miss hierboven zegt: het gaat er om dat deze persoon wel vaker, wellicht met de beste bedoelingen in de wereld, dit soort acties doet. Andere vrienden zouden het niet eens in hun hoofd halen (hooguit een naam onder de kaart, maar niet doen alsof) en als ze het zouden doen dan wa shet mistake 1, ff lachen inderdaad en doorgaan. Dit is niet meer mistake 1. EN het dringt gewoon NIEt door tot die jongen dat dit soort kutgeintjes verkeerd kunnen vallen.
Managementquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geheel ongelijk ga ik je ook niet geven, gelukkig is er nog een stukje back-end en ETL. Maar goed het draait uiteindelijk inderdaad allemaal om het management rapport waar de directies en managers op geilen. Ach het verdient wel goed
Ik heb de vriendschap al eens eerder verbroken (bij het doorgeven aan mijn persoonlijke dagboek aan iemand) en uiteindelijk dat vergeven. Maar blijkbaar verliest een vos zijn streken niet. Nou is deze natuurlijk heel wat onschuldiger dan zijn vorige streken, maar blijkbaar dringt het toch echt nog niet door dat ie zich niet met mijn liefdesleven moet bemoeien. Hij bedoelt het vast allemaal heel goed............quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef 'm een schop onder z'n hol dan. Of verbreek de vriendschap als hij zo'n slechte vriend is (blijkbaar wel, gezien je bovenstaande verhaal.)
als het een andere persoon was geweest was het anders geweest gaf je aan. Dan speelt er dus wel extra wrok mee.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik al 1000 x gezegd tegen hem en ik ben niet wrokkig en het gaat me wel degelijk ook om de kaart. Verkeerde conclusies dus.
Zoals Miss hierboven zegt: het gaat er om dat deze persoon wel vaker, wellicht met de beste bedoelingen in de wereld, dit soort acties doet. Andere vrienden zouden het niet eens in hun hoofd halen (hooguit een naam onder de kaart, maar niet doen alsof) en als ze het zouden doen dan wa shet mistake 1, ff lachen inderdaad en doorgaan. Dit is niet meer mistake 1. EN het dringt gewoon NIEt door tot die jongen dat dit soort kutgeintjes verkeerd kunnen vallen.
Misschien is hij jaloers en wil hij jouquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de vriendschap al eens eerder verbroken (bij het doorgeven aan mijn persoonlijke dagboek aan iemand) en uiteindelijk dat vergeven. Maar blijkbaar verliest een vos zijn streken niet. Nou is deze natuurlijk heel wat onschuldiger dan zijn vorige streken, maar blijkbaar dringt het toch echt nog niet door dat ie zich niet met mijn liefdesleven moet bemoeien. Hij bedoelt het vast allemaal heel goed............
Andere vrienden durven echter stellig te bweren dat ie 't niet goed bedoeld. Dat ie niet zo naief en lievig is als ie zich voor doet komen.
Dus wellicht idd de tijd om eens de knoop door te hakken.
Ja. Denk dat dat maar weer eens rtijd wordt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ms wat afstand tot 'm houden?
Jasper, Zwolle, http://www.facebook.com/profile.php?id=1050919813quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Denk dat dat maar weer eens rtijd wordt.
Ik betrek hem bewust al niet meer bij de dates die ik heb (Wie is het? Waar woont ie? Wat is zijn facebook? Nee. Nee. Nee.) maar dat is blijkbaar nmog niet genoeg.
Soms wel soms niet... het grote probleem is dat het management vaak dingen willen wat gewoon domweg niet mogelijk is. Maar ja leg dat die omhooggevallen Audi A6 rijders eens uit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Management
Die zouden ze echt subiet allemaal moeten opknopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |