Whahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:45 schreef MPG het volgende:
Mart...
Deja vu?
Amsterdamse gewond door brandende scootmobiel
OKeequote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fok zit verstopt op mijn bureaublad
wat ik bedoel is altijd al zo geweest, ziektes en aftakelen worden veroorzaakt door oxidatie, daarvoor is zuurstof nodig maar we hebben ook zuurstof nodig om uberhaupt te levenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En het wordt alleen nog maar slechter, de komende jaren
scootmobiel rijden en lekker wegpaffen wrs, mark my wordsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:45 schreef MPG het volgende:
Mart...
Deja vu?
Wut, da's niet fijn nee.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:45 schreef MPG het volgende:
Mart...
Deja vu?
Neequote:
Tot later mopquote:
eten pakkenquote:
Okee, in mijn tijd had je dat nauwelijks computers op school. Kwam net opzetten. Ja je had apparte praktijklokalen. Maar zat dan ook op een kleine toen nog zelfstandige Speciaal onderwijs schoolquote:
zit toch in een les....quote:
Ah oke, nouja dat geldt hier dus nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, in mijn tijd had je dat nauwelijks computers op school. Kwam net opzetten. Ja je had apparte praktijklokalen. Maar zat dan ook op een kleine toen nog zelfstandige Speciaal onderwijs school
Ik ben ouders en wij hadden al volop computers en IT opleidingenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, in mijn tijd had je dat nauwelijks computers op school. Kwam net opzetten. Ja je had apparte praktijklokalen. Maar zat dan ook op een kleine toen nog zelfstandige Speciaal onderwijs school
kan ik toch niet zien/ruiken/horenquote:
ik geef m'n eten altijd weg, ik eet nooit op schoolquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan ik toch niet zien/ruiken/horen![]()
gewoon iemand afpersen in de klas, er is vast wel iemand met noms
er is een serie scootmobielfakelaar actiefquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:45 schreef MPG het volgende:
Mart...
Deja vu?
Ik heb nooit engelse les thuisquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
lezenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb nooit engelse les thuis
dus leek me onnodig dat RN erbij moest zeggen dat ze in de klas zat
beter lezen jij
Geen idee wat noms zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, die ouwe lui moeten eens wat minder roken op zo'n dingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er is een serie scootmobielfakelaar actief
nomnomnom?quote:
Ach wat maakt het uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb nooit engelse les thuis
dus leek me onnodig dat RN erbij moest zeggen dat ze in de klas zat
beter lezen jij
noms = etenquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
noms = eten
komt van omnomnomnom het geluid dat je maakt als je eet en het is jummie for your tummie
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |