Sakis had gewoon een goed nummer, dat was gewoon terecht. Vorig jaar was wel een geinig nummer en opzwepend, dus logisch dat het veel stemmen trekt. Ik vind het nummer dit jaar ook een gedrocht van de bovenste plank (ze hadden beter Nikki Ponte met I don't wanna dance gestuurd), maar het zat er wel dik in dat het door zou gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Serieus? Deze rotzooi is door naar de finale?
Nou, dan is het dus definitief: het maakt niet uit hoe waardeloos het liedje is wat Griekenland instuurt, want ze eindigen toch altijd bovenaan.
Ik snap nog steeds niet waarom, want dit lied is waardeloos, maar voorgaande jaren vond ik de inzendingen ook overgewaardeerd.
2008 was leuk, maar geen derde plek waard.
2009 vond ik echt verschrikkelijk met die Sakis.
2010 vond ik behoorlijk irritant.
2011 is gewoon te triest voor woorden.
... en toch elke keer een finaleplek.Bleeeghhh.
Serieus? Is die mallakas door ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Nou, dan is het dus definitief: het maakt niet uit hoe waardeloos het liedje is wat Griekenland instuurt, want ze eindigen toch altijd bovenaan.
Ik snap nog steeds niet waarom, want dit lied is waardeloos, maar voorgaande jaren vond ik de inzendingen ook overgewaardeerd.

Ik heb gestemd, en schaam me nietquote:Op zondag 15 mei 2011 01:06 schreef Madame_Paon het volgende:
En ze zijn ook nog eens eerste geworden bij de eerste halve finale.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat mensen zich niet de ogen uit de kop schamen dat ze massaal op deze troep heben gestemd.
OP GRIEKENLAND?????quote:
100 procent eens. Ik condoleer bij deze de mensen met een dergelijke 'muziek'smaak.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:06 schreef Madame_Paon het volgende:
En ze zijn ook nog eens eerste geworden bij de eerste halve finale.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat mensen zich niet de ogen uit de kop schamen dat ze massaal op deze troep heben gestemd.
Nou kom op zeg, jouw mening is niet de werkelijkheid. In 2008 en 2009 zat het liedje goed in elkaar en was alles goed geregeld, en het was ook nog eens catchy. 2010 was misschien muzikaal een gedrocht, maar het was erg catchy. En met de inzending van dit jaar was helemaal niks mis. De muziek zat goed in elkaar, de zang was goed en de aankleding/performance was goed. Als je dat liedje niet leuk vindt is dat natuurlijk jouw smaakquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Het liedje dit jaar was gewoon waardeloos, vooral die Stereo Mike.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En met de inzending van dit jaar was helemaal niks mis. De muziek zat goed in elkaar, de zang was goed en de aankleding/performance was goed.
Het is niet zo dat een paar landen in de buurt het gepusht hebben. Heel Europa vond dit op de 1 of andere manier geweldig. Onbegrijpelijk blijft het inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe dit op basis van kwaliteit zo hoog heeft kunnen eindigen
Dit.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:48 schreef Luck het volgende:
Afgezien van die rapper deed dit me wel wat.
Vol emotie en erg krachtig.
Terechte top 10 wat mij betreft.
Maar wij moeten ervoor betalen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:38 schreef grazz het volgende:
Ach laat ze. Het gaat slecht met Griekenland. Ze hebben nog iets om trots op te wezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |