Gaat inderdaad om de combinatie van juist die straatnamen. En die is toch een stuk zeldzamer. Los van elkaar kun je die straatnamen natuurlijk overal in Engelstalige gebieden vinden.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:07 schreef Andrea_S het volgende:
[..]
Klopt, maar in New York liggen deze straten dicht bij elkaar.
Mja, maar wat moet je met een simpel rood magneetje aan?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:17 schreef Andrea_S het volgende:
[..]
geen idee, valt me wel op dat hot items rood zijn, zoals telefoon en slot.
Die is wel leukquote:Op zondag 20 februari 2011 21:44 schreef Papiergeld het volgende:
Kwam nog een foto tegen in dit topic: Het huis van Secret Story: de eerste foto's!
De clue rechtsvoor lijkt me ook duidelijk toch?
(Spaarvarken met Millionaire er op)
[ afbeelding ]
Een regel daar boven staat 'forw' en een er onder 'ing' neem aan dat dat samen forwardlooking moet zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 11:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik zag op de muur het woord ARDLOOK staan.
Kent iemand dat woord?
Met een verborgen H krijg je HARDLOOK wat op ridderkostuums (schild, harnas) zou kunnen slaan.
heb ik ook in Philip zijn TT gepost, misschien worden de kijkers net als hun op het verkeerde been gezet???quote:Op maandag 21 februari 2011 14:07 schreef Patch het volgende:
Maar dat gouden horloge kreeg Karim toch als clue voor Laura?
en misschien heeft Philip nu relatie met laura en wenst de regie hun een gouden toekomst toe. ja weet het ook niet allemaal zit nu echt te speuren, zei ik ook in andere tt moet niet gekker met me wordenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:07 schreef Patch het volgende:
Maar dat gouden horloge kreeg Karim toch als clue voor Laura?
vond mijn clue toch leuker hahahaquote:Op maandag 21 februari 2011 14:13 schreef Patch het volgende:
Ik meende dat de stem zei dat het gouden horloge nep was en dat dat stond voor de relatie van Laura en Guido
Gerard en Alex waren er mee bezig, precies zoals ik al vermoedde met behulp van het plattegrondje. Slot schijnt 4 knoppen te hebben NOZW en een reset?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:51 schreef Papiergeld het volgende:
Het slot dat schijnbaar met richtingen ofzo open moet
Ik denk nu echt dat het met de klokken heeft te maken, enig idee ?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:51 schreef Papiergeld het volgende:
[ afbeelding ]
Woah.. heb je ze 17 uur lang gevolgd?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:51 schreef Papiergeld het volgende:
[ afbeelding ]
En kan iemand die stomme spelfout uit de TT halen?
Maak daar maar minuten vanquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:43 schreef Sperma het volgende:
[..]
Woah.. heb je ze 17 uur lang gevolgd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |