En daarnaast bepaald de regie niet dat er een storm aankomt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:14 schreef Ferdo het volgende:
Hadden het alleen zes kaarsen zijn. De tsunami is van kerst 2004. Iets meer dan zes jaar geleden dus.
Als je de 'indi' en de loze 'H' samenvoegt, heb je al Hindi...Plus kralen is denk ik inderdaad zeker wel een bollywood hint.quote:Op zondag 20 februari 2011 05:06 schreef Papiergeld het volgende:
Even aanvullen:
- De letter H achter de klok, op de grijze muur met woorden.
(Al wordt er zowel door bewoners als kijkers gespeculeerd over een spelfout, denk ik dat ze deze dan wel overgeschilderd zouden hebben, in plaats van een sticker te plakken.)
- Gerard legde de link tussen een kralengordijn en 'indi' (mogelijk een bollywood-hint dus?)
Misschien heeft dat tijdsverschil dan wel met de code te maken?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:30 schreef sik het volgende:
W(H)atch ==> Hatch, luik in de achtertuin met dat slot? Misschien staat er code in of op die klok die er overheen hangt?
Klopt, maar in New York liggen deze straten dicht bij elkaar.quote:Ik bedacht me trouwens die straten er stond montague st, cherry lane, perry street, mercer str, cranberry str. zijn ook allemaal in Engeland te vinden.
nee, interessantquote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef PeterNB het volgende:
Okee we hebben dus een schatkist met een NOZW-slot wat niet open kan.
Als je nou 'snachts op het tijdstip van het horloge (05:09 toch?)
buiten gaat zitten en door de nachtkijker kijkt. Wie weet sturen
ze infraroodbundels af op 4 punten naast het huis. Met
behulp van het kompas weet je dan welke lichtstralen van zuid,
noord, oost of west kwamen en zo kun je misschien de schatkist
openen....... of draai ik door?
Gewoon een magneetbord, toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:13 schreef Andrea_S het volgende:
plaatje met 2 dingetjes, boeiend ?
[ afbeelding ]
Gaat inderdaad om de combinatie van juist die straatnamen. En die is toch een stuk zeldzamer. Los van elkaar kun je die straatnamen natuurlijk overal in Engelstalige gebieden vinden.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:07 schreef Andrea_S het volgende:
[..]
Klopt, maar in New York liggen deze straten dicht bij elkaar.
Mja, maar wat moet je met een simpel rood magneetje aan?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:17 schreef Andrea_S het volgende:
[..]
geen idee, valt me wel op dat hot items rood zijn, zoals telefoon en slot.
Die is wel leukquote:Op zondag 20 februari 2011 21:44 schreef Papiergeld het volgende:
Kwam nog een foto tegen in dit topic: Het huis van Secret Story: de eerste foto's!
De clue rechtsvoor lijkt me ook duidelijk toch?
(Spaarvarken met Millionaire er op)
[ afbeelding ]
Een regel daar boven staat 'forw' en een er onder 'ing' neem aan dat dat samen forwardlooking moet zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 11:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik zag op de muur het woord ARDLOOK staan.
Kent iemand dat woord?
Met een verborgen H krijg je HARDLOOK wat op ridderkostuums (schild, harnas) zou kunnen slaan.
heb ik ook in Philip zijn TT gepost, misschien worden de kijkers net als hun op het verkeerde been gezet???quote:Op maandag 21 februari 2011 14:07 schreef Patch het volgende:
Maar dat gouden horloge kreeg Karim toch als clue voor Laura?
en misschien heeft Philip nu relatie met laura en wenst de regie hun een gouden toekomst toe. ja weet het ook niet allemaal zit nu echt te speuren, zei ik ook in andere tt moet niet gekker met me wordenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:07 schreef Patch het volgende:
Maar dat gouden horloge kreeg Karim toch als clue voor Laura?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |