Heb DGK alleen in het begin gevolgdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:54 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Sorry maar alcohol heeft in DGK meer slecht dan goed gebracht. Misschien denken ze daaraan?
Alhoewel het wel zou zorgen dat mensen loslippig worden.
Maar volgens mij hebben ze nog geeneens een fatsoenlijke bak koffie in huis. alleen maar water.
Wat voor reden hebben ze daarvoor, om ze in het huis zo op rantsoen te zetten?
Ze zitten nu wortels te kauwen.
onzin, ook heel veel goeds, vriendschappen en kameraadschappen vierden ook hoogtij tijdens een gezellige avond met een dansje en een drankje! En tja, sluimerende conflicten kwamen ineens tot uitbarsting!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:54 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Sorry maar alcohol heeft in DGK meer slecht dan goed gebracht. Misschien denken ze daaraan?
Alhoewel het wel zou zorgen dat mensen loslippig worden.
Maar volgens mij hebben ze nog geeneens een fatsoenlijke bak koffie in huis. alleen maar water.
Wat voor reden hebben ze daarvoor, om ze in het huis zo op rantsoen te zetten?
Ze zitten nu wortels te kauwen.
Klopt, er gebeurt geen zak.. De uitzendingen van tv lopen ook achter en dus weet je niet wat er allemaal is gebeurt. Ook zie je de kamer van de waarheid niet en zit iedereen maar de hele dag. Die guido hangt al de hele dag op de bank en de anderen gaan binnen zitten en daarna weer even buiten. En de geheimen kunnen ze denk ik ook niet zo raden, hoe raad je nou dat iemand een bingokampioene is..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk dat als er in dit programma niet snel wordt geneukt, gekotst en complete veldslagen
's nachts worden uitgevochten met iemand die continue "je moeder, je moeder" schreeuwt, dan is het snel afgelopen. Saaiheid is dodelijk.
We hebben nu alleen iemand die ook op een gitaar tokkelt, verder niks.![]()
Het is niet te vergelijken, maar toch.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |