Dan zou het dus al vaker af moeten zijn gegaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:03 schreef Lesterr het volgende:
dat alarm betekend waarschijnlijk dat iemand is genoemd in de kvdw
Dan heb je iets gemist ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:03 schreef Kwaliteit het volgende:
ik hoor geen alarm of heb ik iets gemist?
Kwma het destijds in DGK ook zo langzaam op gang eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
onzin, ook heel veel goeds, vriendschappen en kameraadschappen vierden ook hoogtij tijdens een gezellige avond met een dansje en een drankje! En tja, sluimerende conflicten kwamen ineens tot uitbarsting!
Er ging een soort van luchtalarm waarop de kandidaten reageerdden:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:03 schreef Kwaliteit het volgende:
ik hoor geen alarm of heb ik iets gemist?
Reken er maar niet op dat je via de streams kunt gaan zien welke geheimen geraden gaan worden. Dat houden ze wel voor de uitzendingen denk ik zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:03 schreef Flashbox het volgende:
Als dit nog een paar dagen zo door gaat met zo vaak die locks ben ik zo klaar met dit programma
Wss wel ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:05 schreef diditje64 het volgende:
hij heeft het geheim van alex proberen te raden dus of niet
ik ook, dit is juist het programma en dat mogen we juist niet zien... denk maar niet dat ik dan wél naar de tv uitzending kijk...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:03 schreef Flashbox het volgende:
Als dit nog een paar dagen zo door gaat met zo vaak die locks ben ik zo klaar met dit programma
Het gaat er niet om dat ze die kamer laten zien, ze kunnen toch gewoon die andere bewonders laten zien, in plaats van tig keer op een dag die locksquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dat je via de streams kunt gaan zien welke geheimen geraden gaan worden. Dat houden ze wel voor de uitzendingen denk ik zo.
De andere bewoners kun je toch ook gewoon zien. Camera 3 en 4. En op tv..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:06 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ze die kamer laten zien, ze kunnen toch gewoon die andere bewonders laten zien, in plaats van tig keer op een dag die locks
Zeg dat nu nog eens, maar dan tegen de betalende personen die voor 4 streams betalen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De andere bewoners kun je toch ook gewoon zien. Camera 3 en 4. En op tv..
Oke. Heb ik dan gemist. Zat via tv te kijken en kon gewoon alles zien van overige bewoners. Wist niet dat alle streams geblokt waren. Die heb ik net even aangeslingerd.quote:
als je een einddatum weet kan je ook veel makkelijker sociaal wenselijk opstellen, ipv je eigen plan trekken. Zeker als het maar 13 weken is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:01 schreef houdjemond het volgende:
Denken we nu allemaal dat dat de echte Huub is of heb ik wat gemist? OT: ze zijn het erover eens dat ze het allemaal gezellig willen hebben zonder ruzie
je mag de mijne ook wel zienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil Philip zijn ogen zien
HIIIIIHIIII!! Pffrrtt...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:15 schreef Robbiedd het volgende:
Godver die Sharon praat ook net als haar paard volgens mij zeg ..
Ja, maar het is dan toch dodelijk saai als we nu al weten dat ze 13 weken lang lief en gezellig gaan doen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:12 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
als je een einddatum weet kan je ook veel makkelijker sociaal wenselijk opstellen, ipv je eigen plan trekken. Zeker als het maar 13 weken is.
ot. Enne als jet met echte Huub bedoeld of ik Huub uit de Gouden Kooi ben: ja, deze account is al eeuwen geleden geverifieerd.
Heel soms met zen bakgezicht, echt een regelrechte rotkopquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom is Maik eigenlijk niet genomineerd
Ik bedoel ik hoor niemand over hemIs hij uberhaupt wel aanwezig op de streams
Andere clue is iets met zijn achternaam zeitie geloof ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:16 schreef Lesterr het volgende:
Het blijkt dus dat na aanleding van de clues, waaronder een foto, philip op de knop heeft gedrukt
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:03 schreef Flashbox het volgende:
dan zal hij wel een geheim hebben geraden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:18 schreef Lesterr het volgende:
Alex zingt: I got my money back. hmmm
Niet dus. Hij krijgt het geld van Philip (2500), als dat wat hij zojuist raadde fout is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan zal hij wel een geheim hebben geraden?
huh?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:24 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Niet dus. Hij krijgt het geld van Philip (2500), als dat wat hij zojuist raadde fout is.
Dat is dan knap laat. Jammer dat het niet direct na uitzending op net5gemist.nl staat. Doet RTL toch beter. Gemiste kans.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:25 schreef Robbiedd het volgende:
Aflevering van gisteravond staat er nu op btw.
Wel kut dat ik dan morgenmiddag pas die van straks kan zien.
Philip raadt Alex' geheim, maar dat is fout -> 2.500 euro naar Alex omdat Philip een foute poging deed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |