quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker, wij zijn zusjes!
Verwijtbaar ontslag. geen uitkering.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee maar dan zal ik em echt aan zn stropdas over zn bureau moeten trekken... dan krijg ik vast me ontslag wel
Het liefst hou ik me zo min mogelijk bezig met andere moeders. Meestal hebben ze stomme kinderen en zijn ze lelijk. Daar hou ik niet van.quote:
De moeders of de kinderen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Het liefst hou ik me zo min mogelijk bezig met andere moeders. Meestal hebben ze stomme kinderen en zijn ze lelijk. Daar hou ik niet van.
ohw jaaaa dat is ook zo... ach dan meld ik me wel ziekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verwijtbaar ontslag. geen uitkering..
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Het zijn er steeds meer he? Ik heb er niets mee te maken, echt niet!
Je hebt wel gelijk. Gelukkig hoef ik me niet meer op het schoolplein te vertonenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Het liefst hou ik me zo min mogelijk bezig met andere moeders. Meestal hebben ze stomme kinderen en zijn ze lelijk. Daar hou ik niet van.
Ontslag ja, uitkering neequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee maar dan zal ik em echt aan zn stropdas over zn bureau moeten trekken... dan krijg ik vast me ontslag wel
Daar zou ik, zelfs als moeder, niet dood gevonden willen worden. Dus ik snap wel waarom ze hier spammenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dat terwijl er een heel subforum voor ze is gebouwd.
ja daar gaat me fantasiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ontslag ja, uitkering nee
Maar dat had je al door, zie ik
in dit geval allebeiquote:
Je moet eerst zorgen dat je je ontslag hebt gehad, en daarna nog een keer terug gaan om hem het bureau over te trekken.quote:
Jij bent single. Hoef je alleen even te werpen om erbij te horen hierquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet eerst zorgen dat je je ontslag hebt gehad, en daarna nog een keer terug gaan om hem het bureau over te trekken.
Dit geval? Ging het over een specifiek geval?quote:
Daar doe ik niet aan meequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent single. Hoef je alleen even te werpen om erbij te horen hier
Wat je kan doen, is een bordje om je nek hangen waarop staat: 'Oost-Indisch doof '.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:30 schreef L-E het volgende:
Over een jaar sta ik op dat verdomde schoolplein. Ben zo bang dat ze tegen me gaan praten dan.
Als jij niks zegt.. dan zeggen die verwende krengen ook niks hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:30 schreef L-E het volgende:
Over een jaar sta ik op dat verdomde schoolplein. Ben zo bang dat ze tegen me gaan praten dan.
Of je aansteken met het kortepittigekapselvirusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:30 schreef L-E het volgende:
Hehequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:30 schreef L-E het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:30 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |