quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
In de milfzone is dat heel anders?
snap ik ook nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Jullie delen nog wel jullie haat voor Birkenstocks. Waarom het niets is geworden is beyond me.
Shit, zit ik daar weer eenzaam te wezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel me dom, volgens mij is het heel obvious
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:42 schreef PeuRac het volgende:
ik snap een smsje niet
Ang3l weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel me dom, volgens mij is het heel obvious
Nee, kennis van me (vrouwelijk).quote:
Ik heb het even niet bijgehouden maar de huidige posters zijn wel single geloof ik. Alleen Kluts is ondertussen vergeven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Wie doet het met wie hier in singles tegenwoordig? Rip, stuur me eens een lijstje. Dan weet ik met wie ik moet aanpappen. Of juist niet.
Jij hebt het idd niet bijgehoudenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb het even niet bijgehouden maar de huidige posters zijn wel single geloof ik. Alleen Kluts is ondertussen vergeven.
Idd, hoe ze kan vergeten dat jij getrouwd bent is me een raadselquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hebt het idd niet bijgehouden
Wishful thinkingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, hoe ze kan vergeten dat jij getrouwd bent is me een raadsel
Goeiemiddag meneerquote:
ow ja, lotuss heeft een neger en wie doet LDG?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:52 schreef MissMSX het volgende:
LDG en Lotusss doen ook niet meer mee
Gasolquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
ow ja, lotuss heeft een neger en wie doet LDG?
Nee ik kreeg het advies om eerst me ontslag te krijgen (ivm uitkering) en dan nog xtje terug te komenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Middag dorpsgenoot![]()
Al je baas in de shredder gestopt?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
ow ja, lotuss heeft een neger en wie doet LDG?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee ik kreeg het advies om eerst me ontslag te krijgen (ivm uitkering) en dan nog xtje terug te komen
Ze riep ooit dat ze een neger had dacht ik. Ben ik abuis?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heeft lotuss een nieuwe vriend dan?
dan wel jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze riep ooit dat ze een neger had dacht ik. Ben ik abuis?
Of het voelde als een negerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan wel jawant ik heb dr vriend ontmoet en das echt geen neger of ik moet kleurenblind zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |