Toen Tabatha de veranderingen aankondigde, zocht Nikki ook totaal geen oogcontact met haar personeel en ze had echt zo'n zure glimlach op haar gezicht.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt
[..]
Ja, ze reageerde heel kinderachtig op Suzee. 'Ok, laat haar het dan maar doen, zij slaagt er wel in want ze denkt dat ze het zo goed kan en weet.' Wat een trol zeg.
En dan die camera's en al die berichtjes
Ja, totaal geen medeleven met haar medewerkers of vertrouwen of maar een iniminie beetje genegenheid.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toen Tabatha de veranderingen aankondigde, zocht Nikki ook totaal geen oogcontact met haar personeel en ze had echt zo'n zure glimlach op haar gezicht.
Ik begrijp écht niet hoe die zaak nog kan bestaan. Ze moet wel diep in de schulden zitten nu.
En dan allemaal flauwe seksistische grappen erbij maken, ook gewoon tijdens de openingsuren.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:41 schreef Karina het volgende:
Leuke serie, ik kijk het sinds kort ook altijd. Vorige week (of de week ervoor), die eigenaar met een levensgrote dildo in zijn la en dan ook ermee in de rondte zwaaien terwijl er klanten waren
Ja, wat een ondankbare trol hèquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb het net ook gezien, mijn God wat was dat vreselijk om te zien!!! Dat Tabatha haar niet sloeg vind ik echt knap.
Zoooo ondankbaar hoe Nikki zich opstelde. De vloer was helemaal geboend, durft ze te zeggen 'ik zie geen verschil'. Jezus Christ wat erg!!
Wie weet waarmee ze nog meer genoegen neemt als betalingquote:Op maandag 21 februari 2011 21:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Wat een ontzettende bimbo trouwens
OMG jaquote:Op maandag 21 februari 2011 21:40 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Wie weet waarmee ze nog meer genoegen neemt als betaling
Een bimbo die haar financiele zaken niet op orde heeft (ok, het zou ook niets voor mij zijn maar ik heb dan ook geen eigen toko) en zich laat betalen met wodkaquote:Op maandag 21 februari 2011 21:41 schreef egeltje1985 het volgende:
Kben net terug, wat heb ik gemist?
Aha, soepel. Ow, deze glee-aflevering is raar.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een bimbo die haar financiele zaken niet op orde heeft (ok, het zou ook niets voor mij zijn maar ik heb dan ook geen eigen toko) en zich laat betalen met wodka
Haha die aflevering is idd wel raar, maar ik vond 'm toch leuk. Suequote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Aha, soepel. Ow, deze glee-aflevering is raar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |