Gewoon Sygic Aura of een ander offline navigatiesysteem erop zetten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:19 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb (waarschijnlijk een hele domme) vraag.
Ik ga in mei op vakantie naar Amerika , nu zit er op mn telefoon dat Google navigatie systeem.
Ik denk dat is mooi , dan hoef ik de Tom Tom niet mee te slepen en geen kaart van Amerika aan te schaffen voor de Tom Tom , maar.......
Hoe werkt het , gaat dat via een provider of gewoon via de satteliet , wat i kdus eigenlijk wil weten , dat ik als ik terug kom van vakantie , dat ik ineens een torenhoge telefoonrekening heb om dat ik dat navigatiesysteem in het buitenland gebruikt heb.
Alvast bedankt
CoPilot Live Europe kost 78 euro.... of heeft iedereen hier hem "gekocht"?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:04 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wanneer je graag offline navigatiesoftware op je Android-toestel wil, raad ik Co-Pilot aan. Navigon ziet er ontegenzeglijk een stuk fraaier uit en heeft uitstekende gesproken instructies, maar het is een loeizware applicatie. (op de HTC Hero draait 'ie zelfs amper) Bovendien haal je jezelf een hele hoop gezeik met registratiecodes op de hals, wanneer je een harde reset op je toestel uitvoert en Navigon wil her-installeren.
Ga je mond spoelenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
CoPilot Live Europe kost 78 euro.... of heeft iedereen hier hem "gekocht"?
Dat het voor mij even duidelijk is dat we het allemaal over dezelfde versie hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen
Ik gebruik trouwens Sygic Mobile Maps 10, werkt goed, iig veeeeeel beter dan Google Navigatie.
neger wat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
Over 2 maandjes kan ik evt verlengen. Wordt dus twijfelen tussen een Nexus S of Galaxy S II. Jammer is wel de idiote prijs van die laatste (699 euri)
384kbps, dat is sneller dan mijn huidige Hi-abonnementquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:37 schreef Renesite het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)rk-in-nederland.html
Edge is zoo traagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
384kbps, dat is sneller dan mijn huidige Hi-abonnement
In huis heb ik GPRS snelheidquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
384kbps, dat is sneller dan mijn huidige Hi-abonnement
Gewoon Titanium Backup erover en je hebt al je instellingen en registratiecodes gewoon opgeslagen, dus nergens problemen mee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:04 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wanneer je graag offline navigatiesoftware op je Android-toestel wil, raad ik Co-Pilot aan. Navigon ziet er ontegenzeglijk een stuk fraaier uit en heeft uitstekende gesproken instructies, maar het is een loeizware applicatie. (op de HTC Hero draait 'ie zelfs amper) Bovendien haal je jezelf een hele hoop gezeik met registratiecodes op de hals, wanneer je een harde reset op je toestel uitvoert en Navigon wil her-installeren.
Ja, maar met HSDPA heb ik alsnog maar een maximumsnelheid van 384kbpsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Edge is zoo traag
Geef mijn maar WIFI of HDSPA
Ik bedoel dat de maximale snelheid in mijn internetabonnement van Hi maar 384kbps is, ook met HSDPA.quote:
In huis heb ik Wifiquote:
Doe ik zo min mogelijk. Vooral als ik 's avonds weer weg moet en ik WiFi vergeet uit te zetten..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
In huis heb ik Wifi
'k Denk dat dat Edge netwerk best meevalt, Vodafone heeft vrij goede HSPA dekking
Ik kan nu m'n contract verlengen, dan wordt het 3,5mbps, of zelfs 7,2mbps als ik te veel geld heb.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:43 schreef Exentric90 het volgende:
384kbps is wel echt langzaam zegk heb 1,5mbps
Gooi er dan gewoon een wifi planner op?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe ik zo min mogelijk. Vooral als ik 's avonds weer weg moet en ik WiFi vergeet uit te zetten..
Dat durf ik niet in het buitenland. Kost me te duurquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:13 schreef Kandijfijn het volgende:
Ey, dat heb ik altijd in Duitsland.
Ik mag de stijl van je screen wel, maar als k eerlijk ben vind ik je dock-icons er niet zo bij passen.. maar das natuurlijk persoonlijke smaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |