HTC Desire HD is ook bruin aan de achterkant. Maar ik vind het juist mooiquote:Op zondag 20 februari 2011 20:46 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hmm ok, bedankt. Ik heb nu de witte Magic en wilde de zwarte Desire halen, maar dat gaat dus niet lukken. Is bruin niet lelijk?
Bij het maken van de widget, tweede tab Agenda en eerste knop Selecteer Kalendersquote:Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef Man_Made_God het volgende:
Hiermee krijg ik een leeg scherm als ik een keuze in agenda's moet maken.....
Appart want hier werkt t wel. Eerst agenda 1 en dan 2 alle 2 een andere widget.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Zelfde probleem. 2 Widgets op 1 screen, en als ik in widget 1 de kalender selecteer, krijg ik deze automatisch ook in widget 2.
[..]
Hiermee krijg ik een leeg scherm als ik een keuze in agenda's moet maken.....
Ik heb niet eens tabbladen.... Laat staan dat ik de optie instellingen ergens kan selecteren? Welke versie van de widget draai jij?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bij het maken van de widget, tweede tab Agenda en eerste knop Selecteer Kalenders? 'k Zie daar gewoon al m'n Google en Exchange-agenda's staan, heb je bij Instellingen -> Accounts en Sync. wel aangegeven dat je agenda's gesynchroniseerd worden?
https://market.android.com/details?id=org.koxx.pure_calendarquote:Op zondag 20 februari 2011 21:16 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik heb niet eens tabbladen.... Laat staan dat ik de optie instellingen ergens kan selecteren? Welke versie van de widget draai jij?
Smooth calendar kan dat, alleen krijg je max 3 afspraken in je scherm.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef Man_Made_God het volgende:
Questione:
Ik heb op mijn Desire nu mijn werkmail via Exchange gesynchroniseerd. Nu wil ik, via een widget, mijn werkagenda ook tonen en ook mijn privé-agenda. De widget van Android en nog een aantal andere widgets bieden deze mogelijkheid niet. Oftewel: als ik in widget 1 mijn privé-agenda toon, heb ik in widget 2 ook mijn privé-agenda, en niet de door mij gewenste zakelijke agenda. Is hier een oplossing voor?
Hier kan je niet eens mee retweetenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://mobile.twitter.com/twidroyd/status/38694897141682176
Met Twidroyd niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Hier kan je niet eens mee retweeten
Ah ben er al achter, blijkt dat die persoon zijn Twits gelocked heeft, dan kan het niet. Bij Plume kan dit welquote:
Je hebt twee retweetstijlen. De rt @bla blablabla stijl en de officiële twitter retweet. De eerste kan altijd, de tweede alleen als het account van diegene open staat. Twidroyd kan beiden gewoon.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ah ben er al achter, blijkt dat die persoon zijn Twits gelocked heeft, dan kan het niet. Bij Plume kan dit wel
Ik kreeg bericht van Twitter dat ik Twidroyd niet meer kon gebruiken, omdat ze de twitter-api-regelementen overtreden hebben.quote:Op maandag 21 februari 2011 07:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je hebt twee retweetstijlen. De rt @bla blablabla stijl en de officiële twitter retweet. De eerste kan altijd, de tweede alleen als het account van diegene open staat. Twidroyd kan beiden gewoon.
Dat panel is bij mijn juist de reden dat ik overgestapt ben naar twitter for android. Die laatste update van ze is echt top!quote:Op maandag 21 februari 2011 10:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik kreeg bericht van Twitter dat ik Twidroyd niet meer kon gebruiken, omdat ze de twitter-api-regelementen overtreden hebben.
Dus nu heb ik TweetCaster. Werkt nog een tikkie lekkerder naar mijn idee.
Alleen dat previewpanel van twidroyd was wel prettig.
Twitter for android alsin, de officiele twitter app?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:13 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat panel is bij mijn juist de reden dat ik overgestapt ben naar twitter for android. Die laatste update van ze is echt top!
Ja de officiële jaquote:Op maandag 21 februari 2011 13:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Twitter for android alsin, de officiele twitter app?
Ik miste daar wat in, maar ik weet ff niet meer wat.
Maar die hebben nu dus ook een preview optie?
Dat bedoel ik ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:41 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ja de officiële jaPreview als in laten zien van plaatjes?
Ik bedoel die preview van twidroyd vond ik te zwaar. Daarom ben ik overgestapt naar twitter for android. En ja die laten ook gewoon geuploade plaatjes zien.
Ja ik vind die preview daarom dus te zwaar. Zeker over het hdspa of 3g netwerk. Tweetcaster is ook wel lekker idd maar sinds de update van de officiële vind ik die echt goedquote:Op maandag 21 februari 2011 13:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja.
Al kan dat preview-panel van twidroyd complete websites laten zien, maar goed... dat wil je niet.
Hm, misschien eens kijken of de officiele twitter app me weer kan behagen dan
Al moet ik zeggen dat TweetCaster ook wel erg prettig werkt.
Is al weer even hersteld hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 10:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik kreeg bericht van Twitter dat ik Twidroyd niet meer kon gebruiken, omdat ze de twitter-api-reg
quote:twidroyd
Thanks for your patience and loyalty. #twidroyd is back online! Download and retweet! Http://bit.ly/Twidroyd5DL
11 hours ago
Debiel dan van Twydroid. Mensen die een slotje op hun Tweets zetten doen dat niet voor niks.quote:Op maandag 21 februari 2011 07:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je hebt twee retweetstijlen. De rt @bla blablabla stijl en de officiële twitter retweet. De eerste kan altijd, de tweede alleen als het account van diegene open staat. Twidroyd kan beiden gewoon.
Zal die eens testen, alhoewel ik enorm tevreden ben met TwyDroid, baal ik vaak wel van de traagheid mbt het preview gebeuren. Heb al van alles uitgezet maar is eigenlijk niet de bedoeling vind ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:13 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat panel is bij mijn juist de reden dat ik overgestapt ben naar twitter for android. Die laatste update van ze is echt top!
Eens, want waar is de privacy mogelijkheid dan voor nodig als die toch maar deels werkt. Zelf wil ik geen re-tweets ontvangen, maar toch krijg ik die helaas.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Debiel dan van Twydroid. Mensen die een slotje op hun Tweets zetten doen dat niet voor niks.
Twidroyd was geweldig zoals het eerst was. Die preview functie hadden ze nooit in moeten brengen.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal die eens testen, alhoewel ik enorm tevreden ben met TwyDroid, baal ik vaak wel van de traagheid mbt het preview gebeuren. Heb al van alles uitgezet maar is eigenlijk niet de bedoeling vind ik.
Dat heeft niks, maar dan ook helemaal niks met Twidroyd te maken.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Debiel dan van Twydroid. Mensen die een slotje op hun Tweets zetten doen dat niet voor niks.
Ik kreeg vrijdag volgens mij dat bericht van Twitter. Ik heb dan geen zin om te wachten op een oplossing, zeker niet omdat ik vanuit Twidroyd niet een melding krijg (ja, je kan ze followen, maar ik heb geen zin om ze te followen).quote:Op maandag 21 februari 2011 14:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is al weer even hersteld hoor
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |