1.72.405.3quote:Op zondag 20 februari 2011 13:00 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Het is namelijk een vrijvaak voorkomend probleem met de HD. Dit is een probleem met de rom. Vandaar mijn vraag welke versie draait hij?
Is dr een mogelijkheid voor een update?quote:
Er zijn geen updates en ik heb dit probleem bij meerdere draadloze netwerken bij allerlei soorten routers. Niet alleen thuis dus.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:20 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Is dr een mogelijkheid voor een update?
Een andere wifi pakt die ook niet?
Ik vermoed dat het een probleem met de router is namelijk.
Fine do it his way. But don't blame me.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
Great, nu weten we welke ROM het is, en nu wat?
Doe gewoon ff een backup, en daarna factory reset. Zal wellicht ergens een setting verkeerd staan, maar dit is sneller dan al dat geneuzel
Met titanium staat alles precies als voor je reserve en ben je binnen 30min klaar. Alleen ff je widgets weer toevoegen. De rest gaat vanzelf.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:53 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Er zijn geen updates en ik heb dit probleem bij meerdere draadloze netwerken bij allerlei soorten routers. Niet alleen thuis dus.
Backup vind ik wat rigoreus. Dat doe ik wel als het niet op te lossen is met een vinkje hier of daar.
Om dat ik er achter wil komen wat er mis is. En dan een permanente oplossing geven. Een reset is geen garantie dat het daarna wel werkt.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:23 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom zou je dat willen? Je gaat toch niet bij elk accespoint dat je toevoegde aan iemand het statische ip vragen?
Waarom de neuk ga je een statisch IP nemen, dan kan je bij ieder netwerk opnieuw zorgen dat het in de scope ligt en toevoegenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Fine do it his way. But don't blame me.
Als je dat niet wilt, zorg er dan even voor dat bij advanced settings (menu knop > instellingen > draadloos & netwerken > wifi instellingen > menu knop > advanced)
channels even allemaal uitproberen beste is 16 of 13 En gebruik ook even een statisch ip adres.
Moeilijk lezenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom de neuk ga je een statisch IP nemen, dan kan je bij ieder netwerk opnieuw zorgen dat het in de scope ligt en toevoegenEn als hij het overal heeft is het dus geen channel-probleem waarschijnlijk, en uberhaupt geen probleem van de router, maar van de tel.
Ergo -> reset. Duurt je 15 - 30 minuutjes en klaar.
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee; moeilijk doen waar het makkelijk kan.
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:27 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Om dat ik er achter wil komen wat er mis is. En dan een permanente oplossing geven. Een reset is geen garantie dat het daarna wel werkt.
Een file manager downloaden? (ESfile explorer) Je kan ze dan vinden op je sdkaart in de map downloads. Of bedoel je dat niet? Anders gewoon je vinger op het scherm houden voor een aantal seconden krijg je vanzelf verschillende opties te zien.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:24 schreef Compatibel het volgende:
Ik heb sinds kort een desire (), en ik heb een korte vraag:
Weet iemand hoe je online bestanden kan openen, die op de computer na het klikken op de link automatisch worden gedownload (bijvoorbeeld een word file). Is er een soort 'rechtermuisknop - opslaan als' alternatief?
Dropbox.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:24 schreef Compatibel het volgende:
Weet iemand hoe je online bestanden kan openen, die op de computer na het klikken op de link automatisch worden gedownload (bijvoorbeeld een word file). Is er een soort 'rechtermuisknop - opslaan als' alternatief?
Ik snap je vraag niet helemaal, maar bedoel je niet gewoon long press? Bijv op fok zie je een foto. Als je daar lang op drukt krijg je een soort 'windows rechtermuisknop' menu.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:24 schreef Compatibel het volgende:
Jij dacht hij heeft door dat ik nu mijn pink gebruikquote:Op zondag 20 februari 2011 16:52 schreef Ireyon het volgende:
'k Moest daar zo aan wennen hè.. Hoe vaak ik in het begin wel niet met m'n pink i.p.v. wijsvinger iets aangeklikt heb in de hoop dat er een rechtsklik-menuutje verscheen
Zoiets..quote:Op zondag 20 februari 2011 16:56 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Jij dacht hij heeft door dat ik nu mijn pink gebruik?
Verschillende multi-touch muizen hebben dat al. Dus met Android zou het ook mogelijk moeten zijn. Bijv. 1 vinger op scherm in die tapt is rechtermuisknop maar nog niet alle Android toestellen ondersteunen multi-touch.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:05 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zoiets..![]()
Rechtervinger-klik herkenning zou echt de uitvinding van de eeuw zijn
Dit was het, bedankt voor de tips allemaal! Ik moet de trackpad ingedrukt houden tijdens het selecteren, dan komt idd dat menu waarin ik de link kan opslaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet helemaal, maar bedoel je niet gewoon long press? Bijv op fok zie je een foto. Als je daar lang op drukt krijg je een soort 'windows rechtermuisknop' menu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |