Gast je brabbelt, al wil Google het wellicht zelf niet in stock Android pleuren dan kan HTC of een custom rom bakker het nog best voor elkaar krijgen, das meteen het mooie aan Android.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:19 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Omdat de Google CEO's ooit gezegd hebben dat ze nooit een transparante Notify balk zullen&willen ondersteunenDaarnaast is het een distinct feature van brew.
Yes! Erg cool..quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:47 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Gevonden? Anders wil ik m wel even op QR of linkje zetten voor je.
Neejoh, Tweakers weer matig geïnformeerd. Ze hebben nu al 33 tegenstrijdige berichten over Android 2.4 geplaatst. Naar mijn weten wordt 2.4 gewoon de echte Gingerbread (fix voor bootloop, microfoon bij bellen, reboot bij bellen). Blijkbaar is de Gingerbread update veel te snel verlopen, waardoor er niet goed is gekeken naar alle fouten die erin zaten. Google heeft aangegeven de functies en API's van Honeycomb samen te smelten met Gingerbread (Ice Cream?). Waarschijnlijk kunnen we dit verwachten op de Google I/O, in mei.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook mijn keuze wordt. Al ben ik zeer benieuwd naar de prijzen icm abo![]()
Lees wel net op tweakers dat 2.4 wss rond/voor de zomer komt en betere dualcore ondersteuning met zich meebrengt
Aangevuld met Unified remote of Gmote (na voorkeur). Kan je je telefoon als Mousepad gebruiken o je favo's op te starten vanaf bed/bank whatever. Met eerstgenoemde kan je ook veel apps weer direct aansturen en bijv. je pc afsluiten.quote:
http://www.appbrain.com/app/chess/jwtc.android.chessquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:03 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand een schaakapp die je tegem andere Androidgebruikers via wifi of 3g kan spelen?
Ja mooi he. Op een stormachtige dag kwamen er blaadjes binnen waaien bij mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:26 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Yes! Erg cool..die ruitenwisser.
Alleen wel een beetje buggy
Gewoon 2.3 installeren, kan niet in 2.2.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:56 schreef MaatjeTho het volgende:
Weet iemand of je het onderstaande effect op de een of andere manier op een 2.2 rom kunt krijgen?
Google levert me niks op, vind het een erg cool effect.
Coolquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://www.appbrain.com/app/chess/jwtc.android.chess
hier staat bij "play online"
Da's inderdaad 'n supervet effect. Alles al afgezocht maar zonder resultaatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:56 schreef MaatjeTho het volgende:
Weet iemand of je het onderstaande effect op de een of andere manier op een 2.2 rom kunt krijgen?
Google levert me niks op, vind het een erg cool effect.
Ik heb hetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Da's inderdaad 'n supervet effect. Alles al afgezocht maar zonder resultaat
Ik heb een dagje 2.3 gedraaid, maar ik vind Sense HD toch relaxter eigenlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gewoon 2.3 installeren, kan niet in 2.2.
Wat zou 't jou interesseren? Als wij 't toch 'n leuke feature vinden, dan gaan we er naar op zoek.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:50 schreef Parafernalia het volgende:
En dan wat? Ga je zitten kijken naar hoe je gsm zichzelf uitzet?
Dat vind ik hoogst verbazingwekkend. En ja, ook lachwekkend, maar wat kan jou dat schelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wat zou 't jou interesseren? Als wij 't toch 'n leuke feature vinden, dan gaan we er naar op zoek.
Inderdaad, sommige mensen gaan op zoek naar 'n schaakapp. Anderen willen graag 'n CRT-shutdown animatie op hun telefoon. Gek he?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat vind ik hoogst verbazingwekkend. En ja, ook lachwekkend, maar wat kan jou dat schelen.
De feature komt volgens mij van de Nexus af, daar kreeg je 't te zien elke keer dat je je scherm uitzette.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe vaak zet je sowieso een smartphone helemaal uit? Als het één keer in de maand is hier is het veel
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige mensen gaan op zoek naar 'n schaakapp. Anderen willen graag 'n CRT-shutdown animatie op hun telefoon. Gek he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |