Ik denk dat dat ook mijn keuze wordt. Al ben ik zeer benieuwd naar de prijzen icm aboquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef Crutch het volgende:
Ik wil de Galaxy S 2 en rap een beetje.
Sowieso kan het geen kwaad als ze Gingerbread nu eens beschikbaar stellen.
Lion accu's hebben inderdaad een lerend geheugen. Dit houdt dus inderdaad ook in dat je deze het beste zoveel mogelijk op kan laden. Dit kan ik niet alleen bevestigen vanuit mijn eigen ervaring maar ook omdat ik weet hoe het werkt en in elkaar zitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Iemand die dit kan bevestigen? Voordat ik mn accu verneuk..
Die dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef Koepert het volgende:
Geloof dat ie die HTC "Facebook-phone" bedoelde..(die BB-kloon)
Dan vertrouw ik je maar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:43 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Lion accu's hebben inderdaad een lerend geheugen. Dit houdt dus inderdaad ook in dat je deze het beste zoveel mogelijk op kan laden. Dit kan ik niet alleen bevestigen vanuit mijn eigen ervaring maar ook omdat ik weet hoe het werkt en in elkaar zit
Let wel dat je dit maar voor maximaal 1 maand doet.
quote:HTC ChaCha en Salsa beschikken over Android 2.4'
Door Danijel Dercksen, dinsdag 15 februari 2011 12:53 | 0 reacties
HTC heeft naar verluid per ongeluk Android 2.4 aangekondigd met haar nieuwe smartphones. Het gerucht gaat nu dat de Facebook-telefoons van de producent over deze nieuwe Android-versie zal gaan beschikken. Het kan ook zo zijn dat Android 2.4 hernoemd is naar 2.3.3.
Toen HTC vandaag haar nieuwe ChaCha en Salsa-smartphones wist aan te kondigen aan de wereld, stond in elk persbericht dat de telefoons voorzien zouden zijn van Android 2.4. Niet alleen de Nederlandse pers kreeg dit onder ogen, maar ook het internationale persbericht maakte melding van het OS. Aangezien niemand op de stand van HTC met de Facebook-smartphones mocht spelen, lijkt de kans groot dat de telefoons wel degelijk op Android 2.4 zullen gaan lopen.
De kans is echter ook aanwezig dat Android 2.4 hernoemd is naar 2.3.3, de versie die volgens HTC nu op de ChaCha en Salsa draait. Android 2.4 lekte al eerder uit op een Sony Ericsson Xperia Arc, maar is daarna ook nog een paar te zien geweest op een Nexus S van Samsung. Onduidelijk is nu of het OS er daadwerkelijk aan zit te komen of dat Google het OS in de 2.3.3 update heeft verwerkt.
Ik koop 'm gewoon los bij de beste prijsstunter denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook mijn keuze wordt. Al ben ik zeer benieuwd naar de prijzen icm abo![]()
Lees wel net op tweakers dat 2.4 wss rond/voor de zomer komt en betere dualcore ondersteuning met zich meebrengt
Gingerbread wordt op dit moment alleen nog maar voor de "google experience" phones uitreiken (geüpdatet dus) dit zijn de telefoons met "with google" op de achterkant. Of er op dit moment al telefoons zijn met gingerbread standaard durf ik eventjes niet te zeggen. Kom net terug van vakantie en heb het nog niet helemaal bij gelezen. Ik weet wel dat er verschillende andere custom rond zijn met gingerbread.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef Crutch het volgende:
Ik wil de Galaxy S 2 en rap een beetje.
Sowieso kan het geen kwaad als ze Gingerbread nu eens beschikbaar stellen.
Ach ja, ik kan sowieso verlengen, dus ik zie wel wat er over een termijn van 2 jaar het goedkoopste is. Ik geloof iig wel in het toestel, zeker als er een beetje levendige community omheen gaat komen met updates en custom ROM's, aangezien Samsung wat dat betreft wel een van de zwakste spelers in de markt isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik koop 'm gewoon los bij de beste prijsstunter denk ik.
Heb gewoon geen zin in zo'n wurgcontract.
Was voor mij ook erg wennen. Maar het is well degelijk een verbeteringquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:45 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dan vertrouw ik je maar.![]()
Lastig, omdat ik het omgekeerde zo gewend ben
Dat is echt al jaren niet meer zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:45 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Lastig, omdat ik het omgekeerde zo gewend ben
* Parafernalia heeft al jaren geen moderne foon gehadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat is echt al jaren niet meer zo.
Yes! Staat ook op de achterkant van mijn Galaxy Squote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:50 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Gingerbread wordt op dit moment alleen nog maar voor de "google experience" phones uitreiken (geüpdatet dus) dit zijn de telefoons met "with google" op de achterkant. Of er op dit moment al telefoons zijn met gingerbread standaard durf ik eventjes niet te zeggen. Kom net terug van vakantie en heb het nog niet helemaal bij gelezen. Ik weet wel dat er verschillende andere custom rond zijn met gingerbread.
Jezus wat een lillik ding.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:57 schreef Exentric90 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch echt brew
Grappig wel zelfde werd gedaan met de HTC Smart
Dan ben jij een van de gelukkige die binnen nu en 2 maanden gingerbread kan ontvangen. (Onder voorbehoud ofc.)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Yes! Staat ook op de achterkant van mijn Galaxy S
Geloof mij. Die wil je niet hebben al was hij gemaakt van goudquote:
je weet zeker dat dat bij google ligt en niet bij de developer van je rom? Want die bug is er bij mijn legend al weken uit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb al Gingerbread op m'n Desire, maar Google mag wel eens die bootloop-bug wegwerken zeg.
Ja, het schijnt ook nog op de Nexus S voor te komen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
je weet zeker dat dat bij google ligt en niet bij de developer van je rom? Want die bug is er bij mijn legend al weken uit.
*pakt Nexus S erbij*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, het schijnt ook nog op de Nexus S voor te komen.
Unified Remote, is echt alles in één om je computer te besturenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:18 schreef Grondboontjie het volgende:
Hey bedankt voor 't topic, die Linda File Manager is wel chill.
Ik was net klaar met iets te testen, een app genaamd ''Gmote'' (http://www.gmote.org/). Heb het getest op mijn laptop, het is me ook gelukt om zeg maar een directe verbinding van telefoon naar laptop te krijgen. M.b.v. het programma ''Connectify'' (http://www.connectify.me/). Ik snap de werking er niet niet zo van, want voor muziek gebruikt het niet mijn standaard muziek programma Winamp, lijkt net of ie het vanaf de telefoon speelt.
Wat ik ervan begreep is het eigenlijk de bedoeling dat de telefoon en de computer op hetzelfde draadloze netwerk zitten. Het leek me slimmer om van de laptop een wifi spot te maken, zo kan je het op elk netwerk gebruiken. Op bedrijfsnetwerk, collegenetwerk, of andere openbare netwerken (als je niet meerdere keren kan inloggen).
Met deze app kun je je computer besturen met de je telefoon. Het werkt allemaal wel.
Misschien vinden jullie dit ook wel interessant. Of je weet een beter programma waarmee je een computer kan besturing... afstandsbediening zeg maar. Verder, Android is een relaxt OS.
tvpquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Unified Remote, is echt alles in één om je computer te besturen
- Verschillende mediaplayers
- Muis en toetsenbord
- File browser
- Browserknoppen
- Taskswitcher
- Computer aan/uit/in de slaapstand zetten
- Powerpointknoppen
Forum Opties | |
---|---|