Edge is zoo traagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
384kbps, dat is sneller dan mijn huidige Hi-abonnement
In huis heb ik GPRS snelheidquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
384kbps, dat is sneller dan mijn huidige Hi-abonnement
Gewoon Titanium Backup erover en je hebt al je instellingen en registratiecodes gewoon opgeslagen, dus nergens problemen mee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:04 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wanneer je graag offline navigatiesoftware op je Android-toestel wil, raad ik Co-Pilot aan. Navigon ziet er ontegenzeglijk een stuk fraaier uit en heeft uitstekende gesproken instructies, maar het is een loeizware applicatie. (op de HTC Hero draait 'ie zelfs amper) Bovendien haal je jezelf een hele hoop gezeik met registratiecodes op de hals, wanneer je een harde reset op je toestel uitvoert en Navigon wil her-installeren.
Ja, maar met HSDPA heb ik alsnog maar een maximumsnelheid van 384kbpsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Edge is zoo traag
Geef mijn maar WIFI of HDSPA
Ik bedoel dat de maximale snelheid in mijn internetabonnement van Hi maar 384kbps is, ook met HSDPA.quote:
In huis heb ik Wifiquote:
Doe ik zo min mogelijk. Vooral als ik 's avonds weer weg moet en ik WiFi vergeet uit te zetten..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
In huis heb ik Wifi
'k Denk dat dat Edge netwerk best meevalt, Vodafone heeft vrij goede HSPA dekking
Ik kan nu m'n contract verlengen, dan wordt het 3,5mbps, of zelfs 7,2mbps als ik te veel geld heb.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:43 schreef Exentric90 het volgende:
384kbps is wel echt langzaam zegk heb 1,5mbps
Gooi er dan gewoon een wifi planner op?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe ik zo min mogelijk. Vooral als ik 's avonds weer weg moet en ik WiFi vergeet uit te zetten..
Dat durf ik niet in het buitenland. Kost me te duurquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:13 schreef Kandijfijn het volgende:
Ey, dat heb ik altijd in Duitsland.
Welke klokwidget is datquote:
Ik mag de stijl van je screen wel, maar als k eerlijk ben vind ik je dock-icons er niet zo bij passen.. maar das natuurlijk persoonlijke smaakquote:
Beautiful Widgetsquote:
Nu spreek ik dus heel erg uit persoonlijke smaak..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor dock zou hier mooi bij passen? Ik kan geen mooie bedenken.
Ja.. daar ben ik alleen wel op uit gekekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nu spreek ik dus heel erg uit persoonlijke smaak..
Text-icons (of als je dat echt niks vind, minimalistische/strakke icons) in t wit, met n transparante (eigenlijk dus geen) dock-background..
Hmm, even kijken of ik zoiets kan fixen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef Koepert het volgende:
Dan zou ik iets in deze stijl doen..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop