Nu spreek ik dus heel erg uit persoonlijke smaak..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor dock zou hier mooi bij passen? Ik kan geen mooie bedenken.
Ja.. daar ben ik alleen wel op uit gekekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nu spreek ik dus heel erg uit persoonlijke smaak..
Text-icons (of als je dat echt niks vind, minimalistische/strakke icons) in t wit, met n transparante (eigenlijk dus geen) dock-background..
Hmm, even kijken of ik zoiets kan fixen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef Koepert het volgende:
Dan zou ik iets in deze stijl doen..
[ afbeelding ]
Welke is dat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:57 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb uiteindelijk maar voor deze gekozen:
[ afbeelding ]
Met dit als dock-vervanger:
[ afbeelding ]
Wat betekent 47?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:57 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb uiteindelijk maar voor deze gekozen:
[ afbeelding ]
Met dit als dock-vervanger:
[ afbeelding ]
Circle Battery-widget vind ik daar trouwens mooier voor. Dan loopt de cirkel ook 'leeg' tijdens het ontladen.quote:
Long-press op een dock-plaats in LauncherPro -> Swipe gesture action -> Show Popup -> Recent appsquote:
Oh dat heeft ADWex nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Circle Battery-widget vind ik daar trouwens mooier voor. Dan loopt de cirkel ook 'leeg' tijdens het ontladen.
[..]
Long-press op een dock-plaats in LauncherPro -> Swipe gesture action -> Show Popup -> Recent apps
Ze zijn standaard...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik mag de stijl van je screen wel, maar als k eerlijk ben vind ik je dock-icons er niet zo bij passen.. maar das natuurlijk persoonlijke smaak![]()
Ja zekerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Kan je daar überhaupt je eigen dock maken?
Ik wacht nog even op de nieuwe versie van LP, die is helemaal opnieuw geschreven en is als het goed is helemaal vrij van lag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:36 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ja zekeren t werkt n stuk sneller
Ik heb nog steeds de gratis versie van LP (geen creditcardquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de nieuwe versie van LP, die is helemaal opnieuw geschreven en is als het goed is helemaal vrij van lag.
Ben ik ook op aan t wachten. En anders die van die Nederlanders. Kan even niet op de naam komenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de nieuwe versie van LP, die is helemaal opnieuw geschreven en is als het goed is helemaal vrij van lag.
Je kan LP kopen met Paypal, heb ik ook gedaan. Die drie euro vond ik de extra's wel waard.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de gratis versie van LP (geen creditcard) maar zijn er dan gedurende de afgelopen periode ook nog updates voor LP geweest? (Of beter: zou de gratis versie ook geupdate worden..
Unified remotequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:51 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand een goede app waarmee ik m'n pc (XP) kan besturen via m'n Galaxy? Via wifi of 3g...
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:50 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ben ik ook op aan t wachten. En anders die van die Nederlanders. Kan even niet op de naam komen
//editie SlickUI dus
Is het zeker waard om op te googlenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je kan LP kopen met Paypal, heb ik ook gedaan. Die drie euro vond ik de extra's wel waard.
[..]
Unified remote
[..]
Die ken ik niet
Gaaf! Bedankt!! Zo'n simpel programma!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je kan LP kopen met Paypal, heb ik ook gedaan. Die drie euro vond ik de extra's wel waard.
[..]
Unified remote
[..]
Die ken ik niet
En je kan er echt alles meequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:05 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Gaaf! Bedankt!! Zo'n simpel programma!
Maar ik kan niet bijvoorbeeld via Explorer een andere mp3 starten via winamp/wmp?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En je kan er echt alles mee
Dat kan toch? Als je naar de File Explorer gaat kan je door de mappen van je computer bladeren, en bestanden daarmee openen op je computerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:22 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Maar ik kan niet bijvoorbeeld via Explorer een andere mp3 starten via winamp/wmp?
Bij mij nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Net even getest, en dat werkt inderdaad.
Ga er eens heen via C -> Users -> Je naam -> Muziek (even ervan uitgaande dat je muziek daar staat).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Bij mij nietOok geeft ie maar een heel klein deel van de daadwerkelijke mapinhoud weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |