Nee er zat zo'n klein handelbaar boekje bij, als ik alles ga uitprinten is het een dik boekwerk op A4 formaat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:53 schreef Wokkel het volgende:
Kan je toch gewoon downloaden en printen?
40D Manual (PDF)
Dank je, maar ik zoek zo'n klein boekje zo'n shortguide-achtig iets.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:54 schreef buitenbeentje het volgende:
En hier vind je de handleiding in het Nederlands.
Dat kleine boekje is ook 200 pagina's, het is een klein maar dik boekje. Maar je zou 4 pagina's op een A4 kunnen printen en dan dubbelzijdig, dan heb je maar 25 velletjes papier nodig?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee er zat zo'n klein handelbaar boekje bij, als ik alles ga uitprinten is het een dik boekwerk op A4 formaat.
Oh wacht ik zie het, even proberen..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat kleine boekje is ook 200 pagina's, het is een klein maar dik boekje. Maar je zou 4 pagina's op een A4 kunnen printen en dan dubbelzijdig, dan heb je maar 25 velletjes papier nodig?
Mmm heeft niet echt het gewenste effect. Als iemand nog een boekje over heeft en er niets mee doetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh wacht ik zie het, even proberen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |