het is de gedachte die teltquote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:45 schreef Ragboer het volgende:
Met spelvaut, maar boeiend. De bedoeling is goed.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Vanuit bed, om jullie te pesten. Toch vind ik dit wel een briljante song
hoezo koelkast heeft smaakquote:
Song betekend liedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is trouwens geen eens een song.. een song betekent zing.. en hier word heul niet in gezongen
QFTquote:
in een lied wordt gezongen.. dit zijn gewoon geluidjesquote:
Truequote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in een lied wordt gezongen.. dit zijn gewoon geluidjes
Hij heeft het expres gedaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind koelkast op dit moment heulemaaaaaooooooooool niet lievvvv
ergo ik vind hem heulemaaol niet lievvquote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:55 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hij heeft het expres gedaan
Wie dan?quote:
EDIT JONGEquote:
Im spesjalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bh zakje is een heul spesjale user
Jummiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met gesnipperde siepels?
Hou je niet van ui?quote:
quote:
Apartquote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ook niet van siepels
![]()
Ik ken iemand die lust wel uien maar geen siepels
Dit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
niks niet stiekem.. is gewoon leuk nr
iddquote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:04 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga zo maar eens naar bed, maar dat zei ik een poos terug ook al
Moet mn blikje eerst leegdrinkenquote:
Ga je?quote:
Wat is ermee?quote:
hij heeft dit aangevraagdquote:
Holy shitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij heeft dit aangevraagd
slaap lekker meis, veel plezier in dromenlandquote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga nu afsluiten liefjes![]()
Trusten!![]()
je moet hem leren waaederen idd, heeft bij mij ook even geduurdquote:
ik kan dat heul vaak horen.. de bewoners bij mij op stage klinken net zoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:21 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
je moet hem leren waaederen idd, heeft bij mij ook even geduurd
bh zakje is net weg.. en ik dacht erover om ook te gaan.. aangezien iedereen in eens weg wasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:22 schreef Dj_Darcli het volgende:
nou dan moet jij hem zeker kunnen waarderen... is iedereen al slapen?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bh zakje ... jannes.. hoe kon ze
ik ben nog niet moe.. maar het was hier ineens zo doodquote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:24 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ja en dan zelf snel weg gaan
maar jij gaat dus ook?
je moet wel volhouden om nr 1 posteres te worden natuurlijk... dus volhouden knetter!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben nog niet moe.. maar het was hier ineens zo dood
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:25 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
je moet wel volhouden om nr 1 posteres te worden natuurlijk... dus volhouden knetter!
haha wel knap van mquote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
ik wil niet als ajacied worden... die had 222 posts in 1 topic![]()
en dan noemde hij mij erger dan hem
quote:
haha LOL... ben jij trouwens met onze marathon er?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zaterdagsmorgens om 7 uur..
was stiekem wel trots op hem
wat dacht je zelf?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:29 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
haha LOL... ben jij trouwens met onze marathon er?
ik laat de show cancelen als je er niet bent hoorquote:
whaha doe je echt niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:30 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ik laat de show cancelen als je er niet bent hoor
jawel tuurlijk ben jij er bijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whaha doe je echt niet.
maar wat dacht je zelf?
knetterkrankjorum die daar niet bij zou zijn?
een knetterkwartier?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:31 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
jawel tuurlijk ben jij er bijis er vast wel tijd voor een knetterkwartier in onze marathon
![]()
ja een kwartier speciaal aandacht voor knetter, jou toch een beetje in het zonnetje zetten natuurlijkquote:
aah okequote:Op dinsdag 15 februari 2011 04:41 schreef Dj_Darcli het volgende:
fok doet raarmaa r ben net vanaf enkhuizen naar hoorn gereden, zo naar alkmaar en dan nog naar huis...
Da's ook snelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 06:36 schreef VloerKleedje het volgende:
Welkom, op onzinradio.. Maar ik moet nu al weer gaan D:
Toedeloe
Slaap lekker!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 06:49 schreef trolololo het volgende:
Goedemorgen!
En ik ga ook nog even pitten, ik begin pas om 10:15
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 06:49 schreef trolololo het volgende:
Goedemorgen!
En ik ga ook nog even pitten, ik begin pas om 10:15
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dit nummer.
Is het leuk voor even in het begin van m'n uitzending zondag?
lekker geslapen? jij bent ook vroegquote:
Ja school hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:13 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
lekker geslapen? jij bent ook vroeg
ik ga zo nog slapen, heb gewerkt. En ik ga helaas niet mee naar de meet, heb andere verplichtingen. Ga jij wel heen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja school he
Ik heb wel lekker geslapen, jij ook ? Ga je naar dé ONZradio meet?
Ahh oke. Alvast welterusten dan maarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:17 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
ik ga zo nog slapen, heb gewerkt. En ik ga helaas niet mee naar de meet, heb andere verplichtingen. Ga jij wel heen?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ahh oke. Alvast welterusten dan maar
En nee ik ga ookniet heenVeelste ver.
Wat ben jij simpel van alles aan het rondsturen?quote:
Hoi jijquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:06 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wie gaat er over het rooster tegenwoordig? Haal mij er maar gewoon af totdat ik hier iets draaiend krijg, ik wil vanavond weer verder kijken hoe en wat. Heb nu 3 programma's die allemaal niet willen broadcasten
Ben je zo jong danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit nummer![]()
Ik weet nog wel dat ik in groep 8 zat.
Toen ging ik stiekem naar een feestje van groep 6 en 7.
Ik was de enige daar met een mobiele telefoon, en ik kon de hele tijd mee rappen.
Damn die kuikens daar delfde me mang![]()
Net 23 geworden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je zo jong dan![]()
De kuikens liggen toch al je hele leven aan je voeten
Ik doelde meer op dat nummer en dat jij toen in groep 8 zatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Net 23 geworden.
Maar in groep 8 had ik zo'n Pocketline Swing van de KPN.
Ik mocht er echt alleen mee bellen in geval van nood want het was duur.
En het liefst ook na 19:00, want dat was het daltarief ipv piektarief
Dan was jij wel heel laat van de basisschool afquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gereleased in 2001 zie ik net
Dat kan toch niet dan?!
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die had ik ook nog, met Ben ofzo als provider.
Toen ik in groep 8 zat had je nog geen mobiele telefoonsquote:
Wat is mn minimijlpaal?quote:
Succes schatquote:
De Swing 200quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze was voor de eckte
[ afbeelding ]
Ja ik zag hetquote:
Die heb ik ook nog gehadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:36 schreef PiRANiA het volgende:
[ [url=http://gsm.startpagina.nl/prikbord/addon.php?848,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.limundo.com%2Fslika-Siemens-m35-2618x400.jpg]afbeelding[/url] ]
En deze uiteraard.
Ik zag het. Voor ez.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik zag het![]()
Post 79K staat in GM topic
Met een hele zooi opladers.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zat van het weekend mijn laatjes op te ruimen, en kwam gewoon een stuk of 10 mobiele telefoons tegen
Die heb ik ook gehad!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:36 schreef PiRANiA het volgende:
[ [url=http://gsm.startpagina.nl/prikbord/addon.php?848,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.limundo.com%2Fslika-Siemens-m35-2618x400.jpg]afbeelding[/url] ]
En deze uiteraard.
Allemaal? :pquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad!!
Had ik gevonden tijdens de FFWD in Rotterdam![]()
Deze koelkast was mn eerste:
[ afbeelding ]
Tevens kon je daarmee de satellieten besturen
Dat ding was HUGE!quote:
Ja idd, hij moet paard zonder naam draaienquote:
Dj, Chickquote:
Niet te enthousiast.. tot nu toe heb ik niet de juiste apparatuur (lees mijn laptop ondersteund de zooi niet)quote:
Oh wat spannend.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet te enthousiast.. tot nu toe heb ik niet de juiste apparatuur (lees mijn laptop ondersteund de zooi niet)
Van het weekend mijn pc onder het stof halen, wellicht kan ik daar meer mee
Geen ideequote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wat spannend.
Wat vind cryothic ervan eigenlijk?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Als alles goed gaat luister ik straks mee vanuit mn flat![]()
Duimen dus jullie!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |