Hoe is het mogelijk. Ik heb namelijk niet veel over mezelf persoonlijk verteld..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet al meer over je dan ik zou willen.
Haha wat jij wil.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk. Ik heb namelijk niet veel over mezelf persoonlijk verteld..
Yes. Ik bedoel wat weet jij van mij persoonlijk. Niks. Je baseert/oordeelt alles op basis van een paar topics.quote:
Nou...lees je topics nog eens door zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:09 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Yes. Ik bedoel wat weet jij van mij persoonlijk. Niks. Je baseert alles op basis van een paar topics.
Einde discussie.
dat trio?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:11 schreef Kwaliteit het volgende:
wat is hun opdracht dan? ivm bespreking stream 1
Hoezo naief dan? Leg eens uit als je wilt per PM.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou...lees je topics nog eens door zou ik zeggen...
Maar je bent een beetje naief dat is niet erg.
En clue naar Johanna de slaapwandelaarster. Die het steeds een beetje op anderen schuift als het over de nachtkijker gaatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze denken dat die nachtkijker een bepaald praktisch nut gaat hebben.
Ze weten niet dat het een clue is.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En clue naar Johanna de slaapwandelaarster. Die het steeds een beetje op anderen schuift als het over de nachtkijker gaat
Die engerd?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:17 schreef 08gnoT. het volgende:
Wie is die gast met die blauwe ogen op de stream? Zet m net aan en ken nog niemand
Dat is Philip.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:17 schreef 08gnoT. het volgende:
Wie is die gast met die blauwe ogen op de stream? Zet m net aan en ken nog niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |