Volgens mij heeft ze niet alleen een deel van de vrouwen maar ook al een deel van de mannen in haar zakquote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:34 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Joanna heeft uberhaupt nogal veel in d'r bol:
[..]
Ik heb het idee dat ze echt 'n beetje de leiding heeft bij de meiden ofzo. Maar als het haar uitkomt ligt er idd megadik bovenop
Slaapt nou iedereen daar?!
Laura en Guido? Die hebben, als ik het goed heb begrepen, hun 'eigen' geheim verruild voor het nieuwe geheim. Er zijn 13 geheimen plus deze die voor 2 mensen geldt. Dus hun 'eigen' geheim telt nu dus niet als geheim.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:33 schreef b_engeltje het volgende:
maar nu ik zo nadenk er waren er dus 2 (namen ben ik nog even niet zo goed in) ,die zonder geheim het huis in zijn gegaan ,en daar pas een geheim kregen (verliefd worden /of doe alsof) dus kan het niet zo zijn dat ,er meer zonder geheim in zitten ,en er dus ook een paar zijn met meerder geheimen?
Ik denk dat de kwijlende huisvrouwenbrigade weer boze mails naar de redactie gestuurd hebben om ze eerder uit bed te halenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hahah ik ben een echte nachtbraakster
Nee, dat denk ik helemaal niet. Monique zei eerder nog vanavond dat ze het allemaal veel makkelijker had verwacht en dat het haar te snel ging. Verder toont ze ook niet echt leiderschap en ik ben niet helemaal overtuigd van haar hoge IQ.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:35 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik denk dat Monique zich zal gaan ontpoppen als de leider. Ze heeft in ieder geval het hoogste IQ schat ik. Dus misschien wacht ze nu nog even af, maar ze zal ze allemaal gaan overbluffen.
waar komt het vandaan dan dat zij juist degene zou zijn die hoogbegaafd was ,weet je dat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik helemaal niet. Monique zei eerder nog vanavond dat ze het allemaal veel makkelijker had verwacht en dat het haar te snel ging. Verder toont ze ook niet echt leiderschap en ik ben niet helemaal overtuigd van haar hoge IQ.
Hun eigen geheimen waren vast iets van: Ik was miss noord-holland 2004 en ik bracht die feest brilletjes in Nederland op de marktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Laura en Guido? Die hebben, als ik het goed heb begrepen, hun 'eigen' geheim verruild voor het nieuwe geheim. Er zijn 13 geheimen plus deze die voor 2 mensen geldt. Dus hun 'eigen' geheim telt nu dus niet als geheim.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
waar komt het vandaan dan dat zij juist degene zou zijn die hoogbegaafd was ,weet je dat?
Oh hou op.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat de kwijlende huisvrouwenbrigade weer boze mails naar de redactie gestuurd hebben om ze eerder uit bed te halen
Ik zag ze alweer klagen vanmorgen
Mijn gaydar gaat een beetje af bij Guido, maar ik heb 't ook weleens mis.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hun eigen geheimen waren vast iets van: Ik was miss noord-holland 2004 en ik bracht die feest brilletjes in Nederland op de markt
Ze schijnt een kennis quiz op tv te hebben gewonnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
waar komt het vandaan dan dat zij juist degene zou zijn die hoogbegaafd was ,weet je dat?
Jonguh!'quote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Mijn gaydar gaat een beetje af bij Guido, maar ik heb 't ook weleens mis.
ben je dan gelijk hoogbegaafd?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:44 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ze schijnt een kennis quiz op tv te hebben gewonnen.
Ze schijnt aan 2 tv quizzen te hebben meegedaan en daar was ze nogal goed inquote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hier hebben ze nu 1 algemeen iets 'ze slapen'quote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:45 schreef catwaezle het volgende:
In Frankrijk hadden ze een getrouwd stel in het huis... en een drieling, waarvan er telkens maar 1 in het huis mocht zijn. Dat klinkt allemaal veel interessanter dan deze 'geheimen'.
Zit ik het helemaal op te zoekenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:44 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ze schijnt een kennis quiz op tv te hebben gewonnen.
Oh, dat klinkt tofquote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:45 schreef catwaezle het volgende:
In Frankrijk hadden ze een getrouwd stel in het huis... en een drieling, waarvan er telkens maar 1 in het huis mocht zijn. Dat klinkt allemaal veel interessanter dan deze 'geheimen'.
Ik las geloof ik dat het Wie heeft de langste? heette.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit ik het helemaal op te zoeken
Er was op een geven moment iemand die het in de gaten had, maar het klinkt inderdaad vooral voor de kijkers erg leuk. Jammer dat we hier niet echt een leuk geheim hebben.quote:
Maak ze gekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:50 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk maakt het mij al niet zoveel meer uit dat het flutgeheimen zijn.
Ik vermaak mij wel met peper en zout theorien en het afspeuren van het behang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |