Dat dus.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:42 schreef Cazano het volgende:
niets onaantrekkelijker dan een vrouw die onzeker is
Zo simpel werkt het niet hoor...quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:47 schreef Robert_B het volgende:
Och ik zou me er niet druk overmaken, het is wat jij wilt en er zijn er veel die er net zo overdenken als jij. Doe waar jij je lekker bijvoelt en als jij jer er lekker bijvoelt is het voor de ander toch ook lekkerder?
ook daar heb je 200% gelijk inquote:En daarnaast, als je een relatie hebt vertrouw je elkaar ook toe met van alles. Waarom zou dat tijdens de sex opeens anders zijn?
Je ziet toch weleens van die reportages dat een echtgenoot zijn vrouw al tien jaar niet meer naakt heeft gezien omdat de vrouw zich schaamt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:39 schreef Knabbelnootje het volgende:
Ik vind het toch wel een afknapper. Sex in het donker is op zichzelf niks mis mee, maar de gedachte erachter wel. Je wilt toch sex met iemand die het doel heeft om flink te genieten en niet met iemand die ondertussen met andere dingen bezig is.
En daarnaast, als je een relatie hebt vertrouw je elkaar ook toe met van alles. Waarom zou dat tijdens de sex opeens anders zijn?
Onzekerheid siert vrouwen ook zeker niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:48 schreef Dwab het volgende:
Dat vind ik echt sneu, dat je je zo schaamt voor je lichaam dat zelfs je partner je niet naakt mag zien. Lijkt me ook erg onaantrekkelijk, (die onzekerheid dan he)
Bouwlampen, alles...quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:51 schreef stoutesuus het volgende:
ik wil gewoon zoveel licht als mogelijk is
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:23 schreef loveforever het volgende:
Als jij zelf je lichaam leert accepteren zul je merken dat alles leuker word.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |