Ik denk dat dat het echt is, hij dreigt zijn dekmantel te verliezen !1111quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:25 schreef Blueman het volgende:
Zijn hoofd is nu op hol omdat hij niet weet wat hij met zijn vriendin afgesproken heeft!
Kansloosquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
halfslapend tegen laura aan hangen... :S
4quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:25 schreef Blueman het volgende:
Op welke stream zijn Guido en Laura nou?
Ja he! Hij heeft het zwaar !quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:25 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het echt is, hij dreigt zijn dekmantel te verliezen !1111
DIt dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:26 schreef iBenny het volgende:
OMG
Ik moet eigenlijk slapen maar ik wil falende Guido zien
Lol, homewreckers@Secret Story?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:25 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het echt is, hij dreigt zijn dekmantel te verliezen !1111
Ik ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:26 schreef iBenny het volgende:
OMG
Ik moet eigenlijk slapen maar ik wil falende Guido zien
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:26 schreef Johnny_Arcade het volgende:
linkdump voor mensen die willen weten hoe Guido op het internet is:
http://www.gamelux.nl/top(...)agavond-OOIT/page-3/
![]()
![]()
kan er zo nog 5 topics neerplempen, we vinden het allemaal prachtig dat hij zich nu zo gedraagt hierquote:
Volgens mij kun je dat best missen. Wordt het zo niet gewoon herhaald oid?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:27 schreef Grunge. het volgende:
Weten jullie wanneer de eerste echte aflevering van vandaag online staat? Ik wil graag streams kijken, maar als ik morgen pas de aflevering kijk loopt het zo door elkaar.
op een forum is het zelfs een nerdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:26 schreef Johnny_Arcade het volgende:
linkdump voor mensen die willen weten hoe Guido op het internet is:
http://www.gamelux.nl/top(...)agavond-OOIT/page-3/
![]()
![]()
Ja, net, ik heb de laatste tien minuten nog gezien. Half acht komt me sowieso te bizar slecht uit. Maar als het te verwaarlozen is...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:29 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat best missen. Wordt het zo niet gewoon herhaald oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |