Omdat het van mijn stalker was.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom dan![]()
(ik hing in vorig topic)
hmmm da's dan weerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat het van mijn stalker was.
Jij nog iets gehad?
nu al scheidenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:31 schreef 92Merel het volgende:
OV, ik weet niet of dit huwelijk gaat werken
Oh, oké. Wel leuk dat je in ieder geval nog iets hebt gegeven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm da's dan weeridd
Nopewel iets aan vrouwlief gegeven
Mja we hadden afgesproken er niks aan te doen
Idd, dit gaat m niet wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad....
't is gewoon een swinger
ach ik dacht doe eens pontaan af en toe hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, oké. Wel leuk dat je in ieder geval nog iets hebt gegeven.
Ja, lief.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ik dacht doe eens pontaan af en toe he
Moeten meer mannen doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ik dacht doe eens spontaan af en toe he
Verstandig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:38 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm ik moet zometeen toch maar slapen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nou momenteel niet, ik slaap nog half en lig nog in mijn ned en val waarschijnlijk weer in slaapmaar goedemorgen
quote:
aawh sterktequote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het is nog erger dan gister![]()
![]()
![]()
vanavond maar op tijd![]()
![]()
dan...
Dank u!quote:
nietquote:
haha mag je best doen hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:24 schreef tripack het volgende:
[..]
nietdas balen
dan zal ik maar niet gaan opscheppen over mijn valentijnkaartje
Snif... TRI dan heb je meer gehad als mij ... alhoewel ... ik heb wel wat moois gekregen ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:24 schreef tripack het volgende:
[..]
nietdas balen
dan zal ik maar niet gaan opscheppen over mijn valentijnkaartje
seks?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:28 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Snif... TRI dan heb je meer gehad als mij ... alhoewel ... ik heb wel wat moois gekregen .......
nee klaag dan ook nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:28 schreef kanovinnie het volgende:
Godverdommetyfustrein
45 minuten vertraging op een stuk van 30 km![]()
Gelukkig was dit de eerste keer in 6 weken, dus ik heb niet zoveel te klagen eigenlijk
Vertelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:28 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Snif... TRI dan heb je meer gehad als mij ... alhoewel ... ik heb wel wat moois gekregen .......
aawh wat liefquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:30 schreef tripack het volgende:
[..]
Vertel... tenzij het te prive is.
kreeg een heeeel lief kaartje van mijn a.s. vrouw verstopt onder mijn bord die ik vond toen ik opschepte![]()
van je neukertjequote:
niets van mijn eigen ... die was chagrijnig...omdat ik Fifa aan het doen was met een zak chips op schoot ... zij wilde ook snaaien ...maar jah ... dat mag ze niet van haar zelf... werdt ze chagie en ging ze naar boven ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:30 schreef tripack het volgende:
[..]
Vertel... tenzij het te prive is.
kreeg een heeeel lief kaartje van mijn a.s. vrouw verstopt onder mijn bord die ik vond toen ik opschepte![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:31 schreef tripack het volgende:
[..]
van je neukertje![]()
sorry voor mijn platte taalgebruik... ben in mijn geboorteplaats, dan krijg je dat
morguuh Bitchquote:
zo zoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:33 schreef madmuppet het volgende:
[..]whaha! neuh gewoon van een vriendin
...
neuh... zorg ik wel voorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:33 schreef tripack het volgende:
[..]
zo zolaat je vriendin het maar niet lezen
Tri...heb jij gebatst ? ... je bent aardig actief ...quote:
och ik maar tot 17.00quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu ik ken het, hoef vandaag gelukkig maar tot kwart over 3
I don't give a shit, ik heb vanaf donderdagavond vakantiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu ik ken het, hoef vandaag gelukkig maar tot kwart over 3
vakantie ? ... wtfquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
I don't give a shit, ik heb vanaf donderdagavond vakantie
aawh lekker, ik pas vanaf vrijdagavondquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
I don't give a shit, ik heb vanaf donderdagavond vakantie
huh...wat voor vakantie dan ? ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh lekker, ik pas vanaf vrijdagavondmazzelpik
Had een week vrij gevraagd omdat mijn vriendin volgende week jarig isquote:
nee gisteraaf nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:37 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Tri...heb jij gebatst ? ... je bent aardig actief ...
hahaha!!! en wanneer welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:44 schreef tripack het volgende:
[..]
nee gisteraaf niet
was gister minder actief, omdat het een rare werkdag was
en jij bent de hoer ... dus Tri is jou Pooier ...quote:
haha nee vant weekend paar keerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:47 schreef madmuppet het volgende:
[..]
hahaha!!! en wanneer wel... ochtendsex ? ...
werken Biatchquote:
Leugens vrind, leugens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:48 schreef madmuppet het volgende:
[..]
en jij bent de hoer ... dus Tri is jou Pooier ...
ook fijn ... ik welgeteld ...eeeuuhmmmm.... 1x ....quote:
oooow...maar wat is dan de leugen kameraad....quote:
Laat je Biatch eens koffie halen ! ik heb een houten bekquote:
nja een troost, dat is ook geen vaste prik hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:50 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ook fijn ... ik welgeteld ...eeeuuhmmmm.... 1x ....
hahhaa!!!! kickuh ... och ... nog 8 pilletjes slikken ... en ik moet hard aan de slagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:51 schreef tripack het volgende:
[..]
nja een troost, dat is ook geen vaste prik hoor![]()
zat wel speciale voorvalentijn seks
pilletjes??quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:52 schreef madmuppet het volgende:
[..]
hahhaa!!!! kickuh ... och ... nog 8 pilletjes slikken ... en ik moet hard aan de slag
wat slikt een vrouw ?....quote:
oooh op die manier, dan moet ik nog 4 nachies slapen voordat.quote:
en dan stopt ze ook met de pil ... ? ....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:58 schreef tripack het volgende:
[..]
oooh op die manier, dan moet ik nog 4 nachies slapen voordat.
voorjaarsvakantiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:40 schreef madmuppet het volgende:
[..]
huh...wat voor vakantie dan ? ...
nee dan begint ze weerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:59 schreef madmuppet het volgende:
[..]
en dan stopt ze ook met de pil ... ? ....
aaaah... nee die van mij stopt er meequote:
ga jij ook trouwenquote:
ik ben gisteren gestopt en nu ben ik bang dat mijn ongesteldheid maandag niet over isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:59 schreef madmuppet het volgende:
[..]
en dan stopt ze ook met de pil ... ? ....
hmmmzz....geen verstand van ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben gisteren gestopt en nu ben ik bang dat mijn ongesteldheid maandag niet over is
aah okequote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:12 schreef madmuppet het volgende:
[..]
hmmmzz....geen verstand van ...
maar die van mij die gooit de pil weg ... om kleine muppets te maken ...
maar voor het trouwen willen we nie zwanger raken ... dus moeten we met rubbers ...
om die te krijgen moet er wel gebatst worden ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aah okenaja ik heb ook weinig zin om zwanger te worden maar alvast succes met de kleine muppets
ja dus? Als zij ze ook wil zal er heus wel gebatst worden hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:15 schreef madmuppet het volgende:
[..]
om die te krijgen moet er wel gebatst worden ...
aha nou. mijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:12 schreef madmuppet het volgende:
[..]
hmmmzz....geen verstand van ...
maar die van mij die gooit de pil weg ... om kleine muppets te maken ...
maar voor het trouwen willen we nie zwanger raken ... dus moeten we met rubbers ...
is te hopenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dus? Als zij ze ook wil zal er heus wel gebatst worden hoor
daarom stopt ze nu ook alvast ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:17 schreef tripack het volgende:
[..]
aha nou. mijnzou ook wel willen beginnen met kleine tripackjes, maar eerst trouwen
kindjes zijn toch liefquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:18 schreef madmuppet het volgende:
[..]
is te hopenzo niet ... dan heb ik pas pech !
whens the wedding?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:18 schreef madmuppet het volgende:
[..]
daarom stopt ze nu ook alvast ...na het trouwen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kindjes zijn toch liefdus ze moet er iets voor over hebben
ik doe het voorlopig om te oefenen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mja voorlopig doe ik het nog liever voor mijn plezier
ja maar voorlopig hoef ik ze nog niet, hoewel ik nu behoefte heb om voor iets te zorgenquote:
leuk!quote:
meis, je bent nog jong ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar voorlopig hoef ik ze nog niet, hoewel ik nu behoefte heb om voor iets te zorgen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:26 schreef tripack het volgende:
[..]
leuk!
hier 22 juli
wacht heb je dat al niet eerder gezegd
zie dat ik nog niet echt wakker benquote:
whaha! nog nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:28 schreef tripack het volgende:
[..]
zie dat ik nog niet echt wakker ben
das eigenlijk wel een fout nummerquote:
precies!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:30 schreef tripack het volgende:
[..]
das eigenlijk wel een fout nummer
wel lekker om uit een dip te komen
eeeuhmmm... jij bent 17 ... je hoort nog niet aan kids te denken ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Even hard aan het werk... Misschien denk ik dan aan ietds anders dan kinderen
dat bedoel ik, wat is er mis met mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:33 schreef madmuppet het volgende:
[..]
eeeuhmmm... jij bent 17 ... je hoort nog niet aan kids te denken ...
ik denk dat jij denkt aan het oefenen om kindjes te maken ... daar is niets mis meequote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat bedoel ik, wat is er mis met mij
ik denk niet aan seks vandaagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:39 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ik denk dat jij denkt aan het oefenen om kindjes te maken ... daar is niets mis mee
ow das wel minder dat je ziek bentquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik denk niet aan seks vandaagik ben ziek denk ik
goedemorgen OAppelquote:
w00t!!!!! ga naar de dokter!!! nuquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik denk niet aan seks vandaagik ben ziek denk ik
HOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIquote:
was ik de enige die hem snapte ... ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee ik ben niet echt ziekheb alleen nog niet aan seks gedacht vandaag
ooooowquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee ik ben niet echt ziekheb alleen nog niet aan seks gedacht vandaag
... maandag t/m maandag is een geile dag ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, dinsdag is een kutdag voor mij, maandag is nog beter
waarom dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, dinsdag is een kutdag voor mij, maandag is nog beter
voor mij echt niet, en ik moet ongesteld worden deze weekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:47 schreef madmuppet het volgende:
[..]
... maandag t/m maandag is een geile dag ...
wie heeft je wakker gemaakt danquote:
De wekker.quote:
bah...maar worden vrouwen daar niet nog geiler van ? ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
voor mij echt niet, en ik moet ongesteld worden deze week
Maak hem kapot!!!!quote:
Nee want ik gebruik mn telefoon als wekker.quote:
jouw a.s ook?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:51 schreef madmuppet het volgende:
[..]
bah...maar worden vrouwen daar niet nog geiler van ? ...
waarom doet tie dat nou?quote:
Omdat ik straks weg moet.quote:
potverdorie... toch niet naar werk of school ofzoquote:
ja maar dit is de pre-ongesteldheidquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:51 schreef madmuppet het volgende:
[..]
bah...maar worden vrouwen daar niet nog geiler van ? ...
Werk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:53 schreef tripack het volgende:
[..]
potverdorie... toch niet naar werk of school ofzo
oow... (ik ook)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee want ik gebruik mn telefoon als wekker.
ja...maar dan krijg ik $%^$%& niets!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:52 schreef tripack het volgende:
[..]
jouw a.s ook?
niet alle vrouwen trouwens
haha beetje herkenbaarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:55 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ja...maar dan krijg ik $%^$%& niets!
nja seks is ook niet lekker met al dat bloedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:55 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ja...maar dan krijg ik $%^$%& niets!
Awh.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar dit is de pre-ongesteldheid
hoe halen ze het in hun botte harses om jouw zo vroeg te laten beginnen. ze snappen toch wel dat een normaal mens wil uitslapen tot het wakker is..quote:
ow niet gezienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik had jou al gedag gezegd, toch?
Nog een keer dan. CC
Ik moet om 12 uur beginnenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:56 schreef tripack het volgende:
[..]
hoe halen ze het in hun botte harses om jouw zo vroeg te laten beginnen. ze snappen toch wel dat een normaal mens wil uitslapen tot het wakker is..
nja succes dalijk op je werk dan
doel ook niet op seks ... doel meer op mij verwennen ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja seks is ook niet lekker met al dat bloed
oops....quote:
ja daar zou ik wel zin in hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:59 schreef madmuppet het volgende:
[..]
doel ook niet op seks ... doel meer op mij verwennen ...
quote:
moet je dan al werkenquote:
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is nog wel te overleven toch?
oei das een groot nadeelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.En ik ben vanavond pas om half 12 thuis en morgen weer werken
Oh, op die manier. Nee, dan is het kut.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.En ik ben vanavond pas om half 12 thuis en morgen weer werken
Inderdad. Maar donderdg vrijquote:
Mag ik mijn kleren ook ff brengen ? ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:04 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga zo maar eens m'n kleren aantrekken denk ik.
Moet ook nog een hele berg strijken en alles. Genoeg te doen.
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:04 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga zo maar eens m'n kleren aantrekken denk ik.
Moet ook nog een hele berg strijken en alles. Genoeg te doen.
kom je nu mee ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja daar zou ik wel zin in hebben
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:05 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Mag ik mijn kleren ook ff brengen ? ...
quote:
DW ... je huis al aan kant ?quote:
Je had ook gewoon Nee kunnen zeggen hoor ...quote:
Nee.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:05 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Je had ook gewoon Nee kunnen zeggen hoor ...
quote:
goed bezigquote:
Jep. Morgenavond als ik thuiskom is het weer een zooi.quote:
goeso!! moet ik het zelf maar doen ...quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. Morgenavond als ik thuiskom is het weer een zooi.
wie doet dat nou ... heb je net alles opgeruimdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. Morgenavond als ik thuiskom is het weer een zooi.
Ja, lijkt me verstandig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:07 schreef madmuppet het volgende:
[..]
goeso!! moet ik het zelf maar doen ...
word je hard vanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:07 schreef madmuppet het volgende:
[..]
goeso!! moet ik het zelf maar doen ...
nee...van strijken wordt ik niet hard ... tenzij mijn overbuurvrouw naakt voor het raam staat ...quote:
ik bedoelde meer... had je dat niet eerder kunnen zeggen ...quote:
ow datquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:09 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ik bedoelde meer... had je dat niet eerder kunnen zeggen ...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:09 schreef madmuppet het volgende:
[..]
nee...van strijken wordt ik niet hard ... tenzij mijn overbuurvrouw naakt voor het raam staat ...
joh mag ik ook naakt door mihn eigen huis lopen zonder dat jij kijkt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:09 schreef madmuppet het volgende:
[..]
nee...van strijken wordt ik niet hard ... tenzij mijn overbuurvrouw naakt voor het raam staat ...
vriend+kat+ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:08 schreef tripack het volgende:
[..]
wie doet dat nou ... heb je net alles opgeruimd
ow ow owquote:
ik mag graag kijken ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
joh mag ik ook naakt door mihn eigen huis lopen zonder dat jij kijkt?
Omdat je lui bent.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
ow ow ow![]()
waarom is mijn huis ook niet langs opgeruimd?
neuh ... doe maar niet ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, voortaan maar de gordijnen dicht doen
jah, indd waarschijnlijk ben ik degene die de meeste troep maaktquote:
ik heb een mooie deal thuis ... vriendin die maakt beneden schoon, en ik beneden en doe de was .... het opvouwen van de was samen ... en de badkamer ook samen ... probleem is alleen dat ik die gore kattenbak ook moet doenquote:
Deo kwijt, en je loopt moeilijk ? 1+1=3quote:
Ik loop neit moeilijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:23 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Deo kwijt, en je loopt moeilijk ? 1+1=3
lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:21 schreef madmuppet het volgende:
hmmmmzz.... ik ga eens even een sigaret roken denk ik ...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:28 schreef Carooltje79 het volgende:
jezus wat heb ik een kut dag zeg! Ik kan mezelf wel voor me kop slaan![]()
![]()
ohw trouwens goeiemorgen
morguuhquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:28 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
ohw trouwens goeiemorgen
eeeyh chickie!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:28 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
ohw trouwens goeiemorgen
jippieeeeequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Oke ik voel me dus weer normaal dus berg je maar alvast
je bent ongesteld ? ... zo nee ... oke!!! zo ja ... eeeuhhrrmmm... in de kont ?quote:
Eeej lekkertjequote:
ik ben NOG niet ongesteldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:37 schreef madmuppet het volgende:
[..]
je bent ongesteld ? ... zo nee ... oke!!! zo ja ... eeeuhhrrmmm... in de kont ?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben NOG niet ongesteldja de 2e optie mag ook
ik ook ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
graag, ik ben toe aan seks
dat wist ik daarna niet. ...quote:
hahaha!! uhuquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach wat niet weet wat niet deert
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:42 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ik ook ...
meerdere keren achter elkaar ...
boefje ben jequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:45 schreef madmuppet het volgende:
[..]
hahaha!! uhu... zoiets inderdaad
of met jullie beiden ... ?quote:
quote:
kon het proberenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gast... Wtfhet is dat je het niet meent
* madmuppet wil atlijd ... 24/7quote:
Dat had ik al in de gatenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:48 schreef madmuppet het volgende:
[..]
* madmuppet wil atlijd ... 24/7
moet ik je qouten ? ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja ik wil wel seks maar jij hebt een vrouw
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:49 schreef Michhas het volgende:
Kunnen we even doorwerken allemaal ja?
Fijn, bedankt.
naja het gaat toch niet gebeeurenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:50 schreef madmuppet het volgende:
[..]
moet ik je qouten ? ...
Wat niet weet wat niet deert ofzoiets
Heb je ook manboobs?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:50 schreef madmuppet het volgende:
[..]... ik kan multitasken , dat is mijn vrouwelijke hormoon ...
daarom ... hoeft ze het ook niet te weten ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
naja het gaat toch niet gebeeuren
ask CC ...quote:
hoe moet ik dat weten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:53 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ask CC ...
CC heb ik manboobs ? of muscleboobs ?
zucht...praat nou gewoon positief over mij...quote:
huh ? ... dat is 5 ...quote:
Je liegt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee hij heeft geen manboobs
goeso !quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee hij heeft geen manboobs
quote:
ja dat is klotequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:58 schreef madmuppet het volgende:
[..]... ja je hebt seks gebrek ... ik ook gvd
migast... ik ga nu toch aan je twijfelen ... wil je het misschien zien ? je doet naar tegen mij ..quote:
Klopt, ik ben een asshole vandaag, het spijt mequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:59 schreef madmuppet het volgende:
[..]
migast... ik ga nu toch aan je twijfelen ... wil je het misschien zien ? je doet naar tegen mij ..
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, ik ben een asshole vandaag, het spijt me
aawh wat ben je liefquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt, ik ben een asshole vandaag, het spijt me
LOL!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oow nee ik dacht geen seks
nee hoor ... ik lach je gewoon uitquote:
ik ga niet meer met je seksenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:08 schreef madmuppet het volgende:
[..]
nee hoor ... ik lach je gewoon uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |