Je lijkt wel een wijf, man.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:24 schreef Wicked-Game het volgende:
L-E is ook een drugs, maar wel eentje die af en toe slecht reageerd
Blow(de) jij zo veel dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Over drugs gesproken, gisteravond begonnen met ''niet meer blowen doordeweeks'', samen met Klutsie. Viel me 100% mee, wel slecht geslapen (10 keer wakker geworden ofzo vannacht), maar verder ging het prima.
Op naar een doordeweeks dopevrij leven.
Hier in nederland misschien niet, maar genoeg dooie russen enzo elk jaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ben je wel es van 1 glas gaan schuimbekken omdat het 'een verkeerd' biertje was?. Dat is gereguleerde drugs, dat is wat anders.
Ik las 'dooie mussen'. Zielig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier in nederland misschien niet, maar genoeg dooie russen enzo elk jaar.
En een pilletje kun je laten testen.
Zelf gestoken alcoholquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is niet genoeg voor je dat het illegaal is? Dat er harddrugs in zit? Dat er elk weekend mensen in het ziekenhuis liggen vanwege de gevolgen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja met bron graag ja, anders lul je nml. gewoon uit je nek.
quote:Wist je dat er nooit iemand is overleden aan de stof zelf ? XTC-doden vallen altijd door oververhitting, of omdat er andere gevaarlijkere stoffen in een pil hebben gezeten, en beiden zijn te voorkomen.
Hoe zit het dan met uitdrogingen, 'geen idee meer wat je aan het doen bent', overdosis, verkeerde pillen, schuimbekken enzo? Dat is allemaal ongevaarlijk?quote:Ik zeg niet dat het goed voor je is, regelmatige gebruikers kunnen last krijgen van depressies, concentratiestoornissen e.d., maar voor zover de wetenschap het nu weet herstelt je lichaam weer als je ermee stopt.
1 per week lijkt me ook veel te veel. 1 per maand is beter, dan verminder je de risico's, maar je neemt ze niet weg.quote:Dit uiteraard wel bij ''normaal'' gebruik, iemand die wekelijks 10 van die dingen naar binnen werkt is dom bezig, maar dat kun je bij elke drug wel zeggen.
Is toch een bedreigde diersoort tegenwoordig?quote:
1 januari (weer) begonnen met helemaal niet meer doen, ik hou het tot nu toe volquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Over drugs gesproken, gisteravond begonnen met ''niet meer blowen doordeweeks'', samen met Klutsie. Viel me 100% mee, wel slecht geslapen (10 keer wakker geworden ofzo vannacht), maar verder ging het prima.
Op naar een doordeweeks dopevrij leven.
Ja he, er zijn er steeds minder.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is toch een bedreigde diersoort tegenwoordig?
Niet na 1 glas bier natuurlijk. Dat is na 3 liter Vodka. Zelfgestookt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En toch zijn er comazuiperdsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet na 1 glas bier natuurlijk. Dat is na 3 liter Vodka. Zelfgestookt.. In Nederland is alcohol altijd getest en gereguleerd.
Omdat mensen schuttingen plaatsen i.p.v. heggenquote:
Partij voor de Dieren zeker?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat mensen schuttingen plaatsen i.p.v. heggen
Was er niet zo'n knuffelpartij die verlicht wil gaan stellen dat je een heg neer moet zetten i.p.v. een schutting?
En een pil kun je laten testen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet na 1 glas bier natuurlijk. Dat is na 3 liter Vodka. Zelfgestookt.. In Nederland is alcohol altijd getest en gereguleerd.
Ja, vind je het wat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het is dat die lijsstrekker nog een beetje apetijtelijk uitziet...
Ik weet het niet meer. Of groenlinks ofzo. Huuuuquote:
Klopt ook, en als je het heb laten testen weet je tenminste wat je in handen hebt. Daarnaast zal de instantie die het test je wel of niet aanraden op basis van de gegevens die pil te nemen.quote:
Je bier is al getest. En de kracht van 1 pil is vele malen groter dan de kracht van 1 biertje. Bovendien kun je niet testen hoe je lichaam reageert op harddrugs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |