Als dat zo was, was ik nu verslaafd, dood en lag ik onder de grassprietjes.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:09 schreef L-E het volgende:
[..]
De risico's zijn te beperken. Dat jij helemaal anti bent is prima, maar dat houdt niet in dat iedereen die eens een halfje X neemt met zijn leven speelt.
Klopt, maar als je een pil laat testen weet je iig wat je inneemt, dat er geen andere zooi in zit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sure, maar uiteindelijk weet je toch niet van tevoren hoe je lichaam reageert? Alcohol kan ook verkeerd vallen, dat ligt ook niet aan de alcohol an sich.
En toen viel het plotseling toch tegenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb hooggespannen verwachtingen, dat begrijp je.
Dat zeg ik toch nergens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:09 schreef L-E het volgende:
Dat jij helemaal anti bent is prima, maar dat houdt niet in dat iedereen die eens een halfje X neemt met zijn leven speelt.
Welke redenatie precies? Dat het gebruik van XTC niet perse gevaarlijk is? Want dat is wat ik zeg. Niet dat het niet slecht of verslavend is, ik zeg slechts dat je de gevaren kan beperken als je er verstandig mee omgaat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens.Ik vond je redenatie gewoon een beetje dom.
Dan heb ik altijd FOK nog.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En toen viel het plotseling toch tegen
Laat jij me eens 1 onderzoek zien waarin 100% zeker is aangetoond dat XTC slecht voor je is ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met zoiets triviaals kun je toch niet over een mening spreken. Het is gewoon wetenschappelijk bewezen slecht en verslavend hoor.
Dat jij de risico's aanvaardt, zegt niets over de veiligheid. Het zegt slechts wat over de risico's die jij wil nemen voor een extra 'spannende' avond.
Dat was em inderdaad. Het is wel per definitie gevaarlijk, maar jij hebt gewoon een lagere acceptatiegrens kennelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:13 schreef L-E het volgende:
Welke redenatie precies? Dat het gebruik van XTC niet perse gevaarlijk is? Want dat is wat ik zeg.
Of jij weet er niet genoeg vanaf, is dat mogelijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was em inderdaad. Het is wel per definitie gevaarlijk, maar jij hebt gewoon een lagere acceptatiegrens kennelijk.
Seriously? Ik moet een verslavende mix van MDMA en Speed gaan uitleggen met een bron, omdat het zo onlogisch klinkt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Laat jij me eens 1 onderzoek zien waarin 100% zeker is aangetoond dat XTC slecht voor je is ?
Dat is mogelijk, maar onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:15 schreef L-E het volgende:
Of jij weet er niet genoeg vanaf, is dat mogelijk?
Ja met bron graag ja, anders lul je nml. gewoon uit je nek. (een normale XTC pil bevat geen speed trouwens...)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Seriously? Ik moet een verslavende mix van MDMA en Speed gaan uitleggen met een bron, omdat het zo onlogisch klinkt?![]()
.
Morgé.
Houden zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb hooggespannen verwachtingen, dat begrijp je.
Oh noes, een LDG tripquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:17 schreef L-E het volgende:
Even iets dat veel erger is dan XTC: ik heb vannacht gedroomd over LDG...
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja met bron graag ja, anders lul je nml. gewoon uit je nek. (een normale XTC pil bevat geen speed trouwens...)
Wist je dat er nooit iemand is overleden aan de stof zelf ? XTC-doden vallen altijd door oververhitting, of omdat er andere gevaarlijkere stoffen in een pil hebben gezeten, en beiden zijn te voorkomen.
Ik zeg niet dat het goed voor je is, regelmatige gebruikers kunnen last krijgen van depressies, concentratiestoornissen e.d., maar voor zover de wetenschap het nu weet herstelt je lichaam weer als je ermee stopt.
Dit uiteraard wel bij ''normaal'' gebruik, iemand die wekelijks 10 van die dingen naar binnen werkt is dom bezig, maar dat kun je bij elke drug wel zeggen.
Was net aan het typen, maar je zegt al wat ik wilde zeggenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja met bron graag ja, anders lul je nml. gewoon uit je nek. (een normale XTC pil bevat geen speed trouwens...)
Wist je dat er nooit iemand is overleden aan de stof zelf ? XTC-doden vallen altijd door oververhitting, of omdat er andere gevaarlijkere stoffen in een pil hebben gezeten, en beiden zijn te voorkomen.
Ik zeg niet dat het goed voor je is, regelmatige gebruikers kunnen last krijgen van depressies, concentratiestoornissen e.d., maar voor zover de wetenschap het nu weet herstelt je lichaam weer als je ermee stopt.
Dit uiteraard wel bij ''normaal'' gebruik, iemand die wekelijks 10 van die dingen naar binnen werkt is dom bezig, maar dat kun je bij elke drug wel zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |