quote:
Leugenaar!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Hoe kom je daar bij? Fokposts zijn emotieloos.
Ja daaaaaaag. Ik mag me niet druk maken van de dokterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kunnen we best eens over discussieren hoor
Nou, je was ergens. Met je lover. En ik zag jullie en herkende jullie maar durfde niets te zeggen, want jullie deden heel stom tegen iedereen.quote:
dat noem ik geen verslapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen voor het eerst sinds ik werk door de wekker heen geslapen![]()
Moest half 4 op, en 10 over 4 schrok ik wakker
Ik lees dat echt heel vaak. "waar maak je je druk om?". Dat is meestal van mensen die nooit discussieren. Ik maak me echt zelden druk om iets. Meestal relaxed met een bakkie leut en een pilletje achter m'n bureau.quote:
Heb je het overleefd?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*troost*
Nee, ik droomde dag ik in een ambu lag naar t ziekenhuis, maar er uit stapte om mn fiets te nemen omdat die anders achterbleef en in t ziekenhuis bleek ik een gescheurde long (?) te hebben.
Haaaai!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Leugenaar!
[..]
Ja daaaaaaag. Ik mag me niet druk maken van de dokter
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, je was ergens. Met je lover. En ik zag jullie en herkende jullie maar durfde niets te zeggen, want jullie deden heel stom tegen iedereen.
Ja denk t wel, want het was niks spannends volgende de ambu verpleger. De droom stopte toen ik op de spoedeisende hulp aan kwam.quote:
Ik heb me ook niet verslapen, want ik was nog ruim op tijd op locatiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat noem ik geen verslapenen ik verslaap me wel vaker, boeit me niet zoveel.
Oei, kwam het nog wel goed?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, je was ergens. Met je lover. En ik zag jullie en herkende jullie maar durfde niets te zeggen, want jullie deden heel stom tegen iedereen.
Op tijd gaan slapen misschien een keer een idee?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb me ook niet verslapen, want ik was nog ruim op tijd op locatie![]()
Wel door de wekker heen.. Komt vast door m'n lange saaie dagen en vroegte van opstaan![]()
Morgen hopelijk beter werk..
jaquote:
We zullen het nooit weten. Het was meteen einde verhaal, want het ging over in een andere droom.quote:
Dat weet ik! Maar echt emotieloos zijn ze nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik lees dat echt heel vaak. "waar maak je je druk om?". Dat is meestal van mensen die nooit discussieren. Ik maak me echt zelden druk om iets. Meestal relaxed met een bakkie leut en een pilletje achter m'n bureau.
Hejquote:
Aah, was die prettiger?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:22 schreef L-E het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten. Het was meteen einde verhaal, want het ging over in een andere droom.
Mensen pesten. En uitlachen enzo. Het was een beetje zoals mijn schooltijd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jawat voor naars deden we precies?
Hoe is het met jou en kuikentje tegenwoordig?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik! Maar echt emotieloos zijn ze niet
[..]
Hej![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:22 schreef L-E het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten. Het was meteen einde verhaal, want het ging over in een andere droom.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen pesten. En uitlachen enzo. Het was een beetje zoals mijn schooltijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |