Klopt, ik hou ook alleen van bier, brommers, crossen, carnaval, dieren, Dr. Pepper, dürüm döner, kleding, katten, knuffelen, lieve meisjes, mountainbiken, muziek, natuur, wielrennen, uitgaan, vakantie, vrienden, zomer, zwemmenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:12 schreef Shispeed het volgende:
TS is lelijk, dik en wanhopig. hij probeert met zijn 'stoere' hosselverhalen een internetheld te worden. hij hoopt hiermee te kunnen bereiken dat er toch nog mensen zijn die niet op hem neerkijken.
LOSER
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef Drinky het volgende:
de chick van nick krijgt alweer geen pik
Typfouten? Spelfouten bedoel je. Nooit van het kofschip gehoord?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:20 schreef hakunamatafaka het volgende:
Heb dit net even snel binnen 20minuten in elkaar gekliederd. Ben bezig met een manuscript, dus weinig tijd. Sorry voor de typfouten etc. Maar moet deze shit van mij afschrijven.
+10-2quote:
Nee, heb ik verleerd. Sorry voor "spelfouten" dan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Typfouten? Spelfouten bedoel je. Nooit van het kofschip gehoord?
Welke fout m.b.t 'het kofschip heb ik gemaakt eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Typfouten? Spelfouten bedoel je. Nooit van het kofschip gehoord?
wat toevallig, ik ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:20 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Klopt, ik hou ook alleen van bier, brommers, crossen, carnaval, dieren, Dr. Pepper, dürüm döner, kleding, katten, knuffelen, lieve meisjes, mountainbiken, muziek, natuur, wielrennen, uitgaan, vakantie, vrienden, zomer, zwemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:07 schreef Shispeed het volgende:
[..]
wat toevallig, ik ook![]()
ik zie eruit als een hete boy met een kicke zonnebril, twee potten gel in mijn haartjes en een broek die helemaal leip is. mijn neus is echt kapot groot. ook zit ik graag aan mijn klabanus. bovendien draag ik strakke oorbelletjes en werk ik in de sociale werkplaats.baas. dikke neus=dikke pik. Btw weet ik al wat voor persoon jij bent. Zo'n autistisch vwo'ertje( die er nog stoer mee doet ook), toen ik nog op het vwo zat had je ook 90% van dat soort types in de klas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wanneer de schooldag dan voorbij was, doken die naar huis, om vervolgens ook stoer te doen op de internets.
[ Bericht 2% gewijzigd door hakunamatafaka op 15-02-2011 22:55:00 ]
quote:Zin om met mij mee naar huis te gaan? vroeg ik nu. Nou daar zei onze blonde stoot geen nee tegen! Ik heb alleen geen fiets zei ze ontstellend. Hier had ik een oplossing voor Nou ik heb wel een puike bagage drager op mijn gazelle 24inch, die tevens 3 versnellingen heeft maar dat terzijde. Daar kreeg ze een natte poes van, 3 versnellingen dat was me wat.
Het feit dat ik in een kut gehucht woon was nu een aardig probleem. We waren bijna gearriveerd bij mijn huis, enkel nog het passeren van een binnendoorpadje was voldoende. Maar nu wou ze wel even zien wat die stalen ros van mij allemaal kon. Ik poch niet graag, maar mijn gazelle is een mooi ding. Ik ging nu met volle vaart scheurend dwars door het pad.
Toen gebeurde het, je raad het al, links van het pad ligt een groot weiland . Nadat ik de macht over mijn stuur verloor, vloog mijn gazelle 24inch flink uit koers, recht het prikkeldraad in. Ik kon er nog net op tijd afspringen, maar de blonde stoot had minder geluk. Ze duikelde er met haar neus in. Nu zat ze vast. HELP HELP schreeuwde ze.
Aangezien ze telkens tikken van 30 volt kreeg stotterde ze er wat bij, dit vond ik wel humoristisch. Maar het lachen was snel vergaan, 8 koeien hadden het ongeluk opgemerkt, die kwamen nu in snel pas richting mijn nieuwe liefde, met de intentie om over haar heen walsen. IK sprong over het draad, en kon net op tijd 4koeien wegduwen, vervolgens haalde ik met gevaar voor eigen leven de blonde stoot eruit. Haar kleren waren enigszins kapot, maar liefde overwint alles. Het kutte was wel dat ze nu geen zin meer had om bij mij te slapen. Wederom gefaalt.
Wat een moraalverhaal!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er zijn mensen die neuken en er zijn mensen die niet-neuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |