Word je knapper in je pyjama?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:56 schreef asfalthooligan het volgende:
# trekt pyama aan en waagt poging vamp te versieren#
pyjama en versieren in 1 zin ?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:56 schreef asfalthooligan het volgende:
Geen tetten, maar wel een lekker setje:quote:
*wacht op de slingersquote:Op maandag 14 februari 2011 22:56 schreef asfalthooligan het volgende:
(oognips idee)
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen tetten, maar wel een lekker setje:
[ afbeelding ]
En ze hebben goeie tetten
Leuk setje..Maar het zouden ook zussen kunnen zijn...quote:Op maandag 14 februari 2011 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen tetten, maar wel een lekker setje:
[ afbeelding ]
En ze hebben goeie tetten
Neee, neee, neeee! Dat kan niet, want als ik me dan zou laten sandwichen, dan zou dat weer incestujeus zijn en dat haalt de fun er een beetje afquote:Op maandag 14 februari 2011 22:58 schreef vamperotica het volgende:
Leuk setje..Maar het zouden ook zussen kunnen zijn...
Help, ik word achtervolgdquote:Op maandag 14 februari 2011 22:58 schreef amenth het volgende:
die setje vind ik niet echt mooi maar die rechter wel jammer dat ze bi is
Heul niet , ik mag me ook heus wel door twee broers laten nemenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neee, neee, neeee! Dat kan niet, want als ik me dan zou laten sandwichen, dan zou dat weer incestujeus zijn en dat haalt de fun er een beetje af
Na 2 weken stage al?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:57 schreef Oognip het volgende:
Ik moet trouwens bekennen dat ik al dat gepoep op mijn stage al flink zat aan het worden benIk zit nu steeds meer te denken om na mijn HBO-V de master advanced nursing te gaan doen. Stuk minder poep
Geen tweelingenfantasie?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neee, neee, neeee! Dat kan niet, want als ik me dan zou laten sandwichen, dan zou dat weer incestujeus zijn en dat haalt de fun er een beetje af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |