Vraag me niet wat ik de vissen gaf, is al weer zolang geleden sinds we een zee aquarium hadden maar de kappers garnalen kregen niet iets speciaals,die aten gewoon met de pot meequote:Op woensdag 16 februari 2011 10:13 schreef stoeltafel het volgende:
Echt? Dit klinkt heel goed, las al in een database dat ze alleen kleine garnalen nemen. Wat gaf jij ze te eten?
Dit is dus rode flap, weet ik dat ook weer. Heb gelezen dat het ontstaat als je water te arm of te rijk is aan voedsel. Doe het zeker nog rustig aan, over 10 weken komt er leven in.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:44 schreef petertje74 het volgende:
hallo stoeltafel
Die rode cirkels is idd rode flap.
Dit is heel normaal tijdens de opstart.
Ziet er verder netjes uit hoor nu maar gedult hebben.
groeten peter
Te veel geduldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef stoeltafel het volgende:
Alleen is het geen garnaal maar een kreeft, de mantis. Wel super mooi zeg en heel agressief. Bidsprinkhaankreeft heet toch ook. Maar is zout niks voor jou? Al een eigen kraam?
Hoe vind je me aanpak/geduld ? Stuk beter dan met zoet hè.
*grijns*quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef stoeltafel het volgende:
Alleen is het geen garnaal maar een kreeft, de mantis. Wel super mooi zeg en heel agressief. Bidsprinkhaankreeft heet toch ook. Maar is zout niks voor jou? Al een eigen kraam?
Iedere fase is een hoogte punt. Er is dagelijks meer leven, echt super. Maar het duurt inderdaad nog even wanneer er vissen/koraal in komt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Te veel geduldnu moet ik nog 10 weken wachten op het hoogtepunt van dit topic.
We zitten op 9/10 dagen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef stoeltafel het volgende:
Dag 13 alquote:
Waarom laat je hem niet een dag lopen? geeft dat geen beter beeld?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:06 schreef stoeltafel het volgende:
Heb een foutje gemaakt met de stroomkosten, nieuwe situatie
Stopcontact A
8xT5 54Watt = 432 Watt
Tunze 6055
Stopcontact B
Eheim 1262
2 x Tunze 6055
1 x Hydor 3000
Aqua Medic Turbo 1000
300 Watt verwarming, deze is bijna niet aan
AquaCompleet wervelbedfilter en klein Eheimpompje
Eheim compact 1000
UV-C 9 Watt
Heb het nu gemeten een half uur met de energiemeter en dit komt eruit
Stopcontact A met alle 8 lampen aan = 250 Watt, huh? Hoe kan dit? Alle lampen zijn echt aan en toch geeft hij 250 Watt aan, heb het nu 10min lopen en nog steeds rond de 250 Watt.
Stopcontact B met alle apparaten aan = 150 Watt, logisch?
quote:Mooi ontworpen T5 armatuur met 8 buizen inclusief reflectoren voor een optimaal rendement van de T5 buizen. Elektronische VSA's zorgen voor een optimaal rendement en een verminderde warmte afgifte. Voordeel hiervan is dat het armatuur minder stroom verbruikt en het aquarium minder doet opwarmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |