Helaas maar waar, ben de hobby niet zat maar hieronder de reden over de (gedwongen) verkoop. Als het goed is kan dit topic weer open over 1 a 2 jaar.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Autisme FTW..
OT, ik geef je hobby een half jaar. Je bent vaak niet eerlijk over het wel een wee. Dat heb ik iig meegekregen bij je discussen inderdaad.
Als ik fout zit, veel plezier van je zoutwater. Mooie foto's iig..
quote:Tijdens de start had ik alle ruimte om mijn hobby uit te voeren. Mijn vriendin was namelijk voor vier maanden op stage in het buitenland. We wonen in een appartement wat niet al te groot is. Hierdoor neemt het onderhoud en het aquarium veel tijd en plek in. Het is eigenlijk te klein en het water aan maken zorgt voor wrijving. Als ik een verversing moet doen (wekelijks) moet k altijd de wasmachine ontkoppelen, staan er bakken in de gang zodat er niemand door komt en dat werkt helaas niet. Het geluid speelt ook een rol, het is in de woonkamer nooit meer echt stil en het is (te) warm. Dit komt mede omdat ik op de bovenste verdieping woon. Verder heb ik financieel wat tikken gehad waardoor het moeilijk is om de hobby verder te zetten. Dit zijn de twee(drie) hoofdredenen. In de toekomst en dan denk ik aan twee a drie jaar, als ik verhuist ben naar een normaal huis met genoeg ruimte dan komt er zeker weer een aquarium. Mede daarom wil ik zeker niet de hoofdprijs en geef ik kleine koralen/spullen gratis weg! Het was super om aan deze hobby te hebben mogen ruiken en ik weet zeker wanneer ik ga verhuizen er zeker weer een bak komt, dan wel in een aparte kamer ipv de woonkamer.
FOK!kers helpen FOK!kersquote:Mede daarom wil ik zeker niet de hoofdprijs en geef ik kleine koralen/spullen gratis weg!
Ik houd m'n hart nu al vast.quote:Op maandag 12 september 2011 23:52 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Helaas maar waar, ben de hobby niet zat maar hieronder de reden over de (gedwongen) verkoop. Als het goed is kan dit topic weer open over 1 a 2 jaar.
[..]
Verdorie, Rob, dit is niet wat ik je gun he.quote:Op maandag 12 september 2011 23:52 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Helaas maar waar, ben de hobby niet zat maar hieronder de reden over de (gedwongen) verkoop. Als het goed is kan dit topic weer open over 1 a 2 jaar.
[..]
Hier hetzelfde..quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Verdorie, Rob, dit is niet wat ik je gun he.
Een situatie kan veranderen en het is niet dat je er niet alle tijd en moeite in hebt gestoken. Zeker met zoutwater heb je echt zo je best gedaan en zelfs heel veel geduld weten op te brengen.
Vind het niet leuk om te lezen iig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |